دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1403/02/10 20:30
رپورتاژ آگهی:
کد خبر: 133122

با خرید چرخ خیاطی صنعتی، تولیدی لباس خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید!

جنس بدنه انواع چرخ‌ صنعتی، در مقایسه با نمونه های خانگی، مقاوم‌ تر بوده و به علت استفاده روزانه و طولانی مدت از چرخ های صنعتی، آن ها دوام و استحکام بالایی دارند.

 در حال حاضر تولید کنندگان پوشاک و انواع محصولات دوختی، پس از راه اندازی کارگاه خود و یا جهت ارتقای سطح محیط کارشان، می توانند به خرید چرخ خیاطی صنعتی که در مدل های مختلف در بازار وجود دارند، اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی انواع چرخ های خیاطی صنعتی و کاربرد هر یک از آن ها می پردازیم.

انواع چرخ خیاطی صنعتی

در زمان خرید چرخ خیاطی صنعتی، با انواع متنوع آن ها با کارکرد های متفاوت مواجه می شویم. تفاوت این چرخ های خیاطی صنعتی در نوع دوخت، عملکرد و بازوی متحرک آن است که با در نظر گرفتن نیازهای مختلف طراحی شده‌ اند. کارگاه ‌ها باید با توجه به تولیدات خود، هر کدام از این چرخ ها را انتخاب نمایند. انواع این چرخ ها عبارتند از:

چرخ خیاطی سفید و شخصی در حال دوختن

چرخ خیاطی راسته دوز

چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز، بسیار مناسب و کاربردی بوده و فروش بالایی دارد. این چرخ خیاطی در ماشین آلات نساجی و بافندگی جهت انجام راسته دوزی کاربرد داشته و کارگاه های صنعتی جهت تولید پوشاک با انواع پارچه و دوخت مستقیم از آن استفاده می کنند. سرعت بالای دوخت چرخ خیاطی راسته دوز، از دلایل مهم فروش بالا و محبوبیت آن محسوب می شود. این چرخ ها شباهت زیادی با چرخ خیاطی خانگی دارند، ولی ابعاد آن ها بسیار بزرگتر و کارکرد آن‌ ها برای تولیدات انبوه است. چرخ راسته دوز، قابلیت انجام انواع دوخت‌ تزئینی بر روی پارچه های مختلف را داشته و دوخت پارچه ها توسط این چرخ با ظرافت و زیبایی بیشتری صورت می گیرد.

چرخ خیاطی زیگزاگ

چرخ خیاطی زیگزاگ، از پرکاربرد ترین دستگاه های خیاطی صنعتی به شمار می رود. چرخ خیاطی زیگزاگ همان طور که از اسمش مشخص است، یک دوخت هفت و هشتی و حرفه ای را به شما ارائه می ‌دهد که بسیار محکم است. علت اهمیت وجود چرخ زیگزاگ در کارگاه های صنعتی آن است که این چرخ ها، پارچه هایی با ضخامت های بالا را به آسانی مورد دوخت و دوز قرار می دهد. بهتر است بدانید از این دستگاه در صنعت به منظور دوخت انواع برزنت، چرم و گلیم های بزرگ استفاده می شود. البته چرخ خیاطی زیگزاگ برای موارد ظریف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جالب آن است که تعداد دوخت های این چرخ خیاطی، حدود ۲۰۰۰ دوخت در دقیقه است که سرعت عملکرد بالای این دستگاه را نشان می دهد.

شخصی در حال دوختن با چرخ خیاطی

چرخ خیاطی سردوز

کاربرد اصلی چرخ های سردوز، جلوگیری از ریش ریش شدن لبه پارچه است و از این دستگاه برای دوختن لبه های پارچه، استفاده می شود. در ساختار چرخ های سردوز، تیغه ای تیز و برنده تعبیه شده است که قسمت های اضافی پارچه توسط آن برش زده شده و شکلی هماهنگ به پارچه بخشیده می شود. چرخ خیاطی سردوز در بازار، انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها، برای دوخت پارچه، از روشی متفاوت استفاده می کنند. انواع مدل چرخ سردوز، دارای تعداد نخ های مختلفی چون سردوز ۲ نخ، ۳ نخ، ۴ نخ و ۵ نخ هستند.

 

چرخ خیاطی میاندوز

کاربرد چرخ خیاطی میاندوز بسیار وسیع بوده و از این نوع دستگاه، برای تمیز دوزی در خیاطی استفاده می کنند. این چرخ، دوخت میانه پارچه را به راحتی انجام می دهد و به دلیل این نوع دوختی که دارد، نام آن را چرخ خیاطی میان دوز گذاشتند. چنانچه تولیدکنندگان پوشاک قصد دارند که لباس هایی با دوختی تمیز و ظاهری زیبا تولید کنند، می توانند از این چرخ خیاطی استفاده نمایند. لازم به ذکر است که چرخ های خیاطی میان دوز نیز انواع و نمونه های مختلفی دارند که با توجه به کارکرد آن ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 

چرخ خیاطی صنعتی

چرخ خیاطی گلدوزی

انواع چرخ خیاطی گلدوزی، زیبایی و جلوه ای منحصر به فردی را به پارچه ها می دهند. برخی از این چرخ ها، تنها برای گلدوزی بوده و بعضی از نمونه های دیگر علاوه بر گلدوزی، امکانات خیاطی را نیز به کاربران ارائه می دهند. چرخ های گلدوزی، برنامه های از پیش تعیین شده ای دارد و کاربران می توانند با توجه به بخش کامپیوتری این چرخ خیاطی ها، طرح های مورد نظر خود را اعمال کنند. کارایی چرخ های گلدوزی بسیار مهم و پیچیده بوده و دقت این چرخ ها بسیار بالا است. به همین علت است که افراد می توانند به آسانی و با کمک چندین نخ با رنگ های متنوع، آثار زیبایی را بر روی انواع پارچه خلق نمایند. تعداد دوک های نخ موجود در چرخ خیاطی گلدوزی بر اساس نوع کارایی طراحی شده برای آن ها و برندی که دارند، متفاوت خواهد بود.

چرا به چرخ خیاطی صنعتی نیاز دارید؟

از دلایل مهم نیاز به خرید چرخ خیاطی صنعتی آن است که چرخ های صنعتی یک دوخت بسیار تمیز، اصولی و محکم را ارائه نموده و با وجود سرعت بالایی که دارند، موجب افزایش بازدهی و سود کارگاه ها می شوند. چرخ های صنعتی امکان دوخت هر نوع پارچه با هر طرح و نقشی را به صورتی کاملا تمیز و بدون آسیب به پارچه و چرخ دارند، تا جایی که با این چرخ ها می توان پارچه های پولک دوزی شده را نیز به آسانی دوخت.

مزایای خرید چرخ خیاطی صنعتی از فروشگاه اینترنتی

در حال حاضر با وجود سایت های مختلف فروشگاهی، خرید اینترنتی و آنلاین بسیار رونق یافته است. در ادامه به بررسی مزایای خرید چرخ خیاطی صنعتی به صورت اینترنتی می پردازیم: 

خرید آسان

یکی از مزایای خرید چرخ خیاطی از فروشگاه های  اینترنتی، انجام یک خرید آسان و به دور از ترافیک و رفت و آمد است. در نتیجه هم در زمان و هم در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

مقایسه قیمت سایت ها

هر چند که قیمت گذاری بر روی انواع چرخ خیاطی صنعتی مطابق با نوع چرخ و برند آن انجام می پذیرد، اما به علت تنوع محصول در فروشگاه های اینترنتی، کاربر این امکان را دارد که به مقایسه قیمت ها در سایت های مختلف پرداخته و مناسب ترین قیمت را انتخاب نماید.

ارسال سریع و مطمئن

ارسال سریع  و مطمئن از دیگر ویژگی های خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر است. در نتیجه شما این اطمینان را دارید که کالا در زمان مناسبی به دست شما خواهد رسید. 

تنوع برند و مدل محصولات

در فروشگاه های اینترنتی،  تنوع مدل و برند برای محصولات مختلف وجود دارد. با وجود این تنوع، کاربران می توانند برای خرید یک چرخ خیاطی صنعتی مناسب، حق انتخاب بیشتری داشته و محصول مورد نظر خود را با توجه به بودجه و نیازشان تهیه کنند.


اين مطلب، يک خبر آگهي بوده و اين پايگاه خبري در محتواي آن هيچ نظري ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yp9jy