پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 17 Oct 2024
تاریخ انتشار: 1403/07/17 06:06
رپورتاژ
کد خبر: 133325

ورق پانچ استیل چیست؟

قیمت ورق پانچ استیل را از سایت ایران استیل آنلاین در آلیاژهای 304 و 430 مشاهده کنید. همچنین برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان فروش تماس مستقیم برقرار کنید تا مناسب ترین محصول (از نظر آلیاژ) جهت کاربرد مدنظر در اختیار شما قرار گیرد. 

ورق پانچ استیل (Stainless Steel Perforated Sheets) به بیان ساده همان ورق استیل ساده است که توسط دستگاه‌هایی نظیر CNC، پرس و یا لیزر به صورت سوراخ دار تولید می‌شوند. این محصول از ورق استیل ۳۰۴، ورق استیل ۳۱۶ و یا ورق استیل ۴۳۰ بگیر تولید می‌شوند. ورق پانچ تنها از استیل ساخته نشده و در بازار ایران می‌توان ورق پانچ گالوانیزه، ورق پانچ روغنی (نورد سرد) و ورق پانچ سیاه (نورد گرم) را یافت. قیمت ورق پانچ استیل را از سایت ایران استیل آنلاین در آلیاژهای 304 و 430 مشاهده کنید. همچنین برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان فروش تماس مستقیم برقرار کنید تا مناسب ترین محصول (از نظر آلیاژ) جهت کاربرد مدنظر در اختیار شما قرار گیرد. 

 

موارد مهم در هنگام خرید ورق پانچ استیل چیست؟

  1. آلیاژ ورق پانچ که از ورق استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶ یا ۴۳۰ باشد.
  2. ضخامت ورق پانچ
  3. چشمه یا سوراخ ورق مشبک
  4. شکل چشمه چگونه باشد مثلا دایره، مربع، لوزی، ستاره و …
  5. کم سوراخ یا پر سوراخ
  6. ابعاد
  7. تعداد

 

نحوه تولید ورق پانچ چگونه است؟

بعد از قرار گرفتن ورق استیل در دستگاه، ورق تحت فشار حرارت یا ضربه قرار گرفته و سوراخ‌ها با قطر مشخص بر روی آن ظاهر می‌شود. دستگاه مجدد در فاصله مشخص بعدی که به آن گام گفته می‌شود سوراخ بعدی را ایجاد می‌کند. این کار مجددا تکرار می‌شود تا تمام سطح ورق سوراخ شود.

 

ابعاد ورق پانچ استیل

ابعاد ورق پانچ طرح دار با توجه به کارخانه تولید کننده آن متفاوت است. اما به طور کلی آنچه که در بازار استیل عرضه می‌شود بدین گونه است:

  •  ابعاد ورق پانچ به صورت شیت : در ابعاد ۱۰۰۰ * ۲۰۰۰ میلیمتر و ۱۲۵۰ * ۲۵۰۰ میلیمتر تولید می‌شوند.
  • ابعاد ورق پانچ به صورت رول : در ابعاد ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلیمتر تولید می‌شود.

 

انواع طرح‌های مشبک ورق پانچ

انواع ورق پانچ از نظر شکل چشمه بدین گونه است :

  • ورق پانج با سوراخ‌های مربع شکل
  • ورق پانچ استیل گشنیزی
  • ورق پانچ با طرح مشبک شش ضلعی
  • ورق پانچ مستطیلی
  • ورق پانچ لوزی
  • ورق پانچ با چشمه بیضی
  • ورق استیل سوراخ دار با طرح گرد

 

خرید ورق پانچ استیل از ایران استیل آنلاین

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی درباره ورق پانچ استیل در اختیار شما گذاشته شود. چنانچه تصمیم به خرید این محصول دارید حتما به سایت ایران استیل آنلاین به آدرس iransteelonline.ir  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 09123023627 آقای باقری تماس بگیرید. ایران استیل آنلاین وارد کننده و توزیع کننده انواع ورق پانچ استیل با قیمت مناسب و کیفیت عالی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/369lrj