دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 09:45
هومن حاج عبداللهی |هومن حاج عبداللهی در پایتخت |هومن حاج عبداللهی بازیگر
کد خبر: 11634

هومن حاج عبداللهی بازیگر نقش رحمت در پایتخت عزادار شد

هومن حاج عبداللهی بازیگر خوب کشور امروز صبح به داغ مادر نشست.او از مردم خواست که برای مادران آسمانی دعا کنند.

هومن حاج عبداللهی بازیگر تلویزیون و سینما عزادار مادر شد.هومن حاجی عبداللهی که به رحمت در سریال معروف پایتخت معروف است امروز صبح هومن حاجی عبداللهی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از درگذشت مادرش خبر داد.هومن حاج عبداللهی در ادامه پستش نوشته مادرم سالها زمینگیر بود و بیمار ساعاتی است که برای همیشه آرام گرفت سفر بخیر مادر.او همچنین برای آرامش روح مادرش و شادی روح همه ی مادران آسمانی از مردم درخواست دعا کرد.

هومن حاج عبدالهی

هومن حاجی‌عبداللهی هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور ایرانی، متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ است. معروفترین نقش او در زمینه بازیگری «رحمت الله امینی شالیکار هزارجریبی» بوده‌است؛ او در زمان خیلی کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است. وی در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر «ایران دو» جایزهٔ بهترین بازیگر مرد برای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را دریافت کرد.

دواج هومن حاجی عبداللهی از زبان خودش

هومن حاج عبدالهی

هومن حاجی عبداللهی در یکم اسفند ماه سال ۱۳۸۱ با سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ تلویزیون ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج یک فرزند پسر به نام جانان است.

«من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم.

آموزشگاه آرایشگری مردانهبا این دوره به یک آرایشگر مردانه حرفه ای تبدیل شویدخدمات مجالس,تالار,آتلیه و مزونتالار مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید + تخفیف ویژه ورودینرم افزار حسابداریمیخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟

در سال ۸۱ ما پای سفره عقد نشستیم و سال ۸۲ هم زندگی‌مان را زیر یک سقف شروع کردیم.

بعضی‌ها می‌گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند. جانان ۱۰ سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد.

 

در طول این سال‌ ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم؛ حالا هم با تولد پسرم زندگی سه‌ نفره ما شیرین تر شده است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jbxk2