چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 11 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1403/05/06 22:02
رپورتاژ/
کد خبر: 133279

راه‌های خرید از آمازون از ایران

اطلاع از راه‌های خرید از سایت آمازون به ایرانیان کمک می‌کند تا با بررسی تمام موارد ممکن، با خیال راحت محصول دل‌خواه خود را از آمازون خریداری کنند.

فراگیری راه‌های خرید از سایت آمازون به ایرانیان کمک می‌کند تا بتوانند محصولات دلخواه خود را از این وب‌سایت مطرح خریداری کنند. محبوبیت اصلی این فروشگاه، مربوط به کیفیت بالا، قیمت مناسب و پیداشدن محصولات کمیاب و جدید است.

در آمازون می‌توان محصولات خود را از برندهای مختلف مشاهده کرد. این وب‌سایت شعبات زیادی در سرتاسر دنیا دارد؛ ازجمله این کشورها می‌توان به اسپانیا، هلند، استرالیا، چین، ژاپن، برزیل و سایر کشورها اشاره کرد. ما در این مطلب قصد داریم دررابطه‌با روش‌های خرید از وب‌سایت آمازون و نکات بارز آن به‌بحث و تبادل‌نظر بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

بررسی راه‌های خرید از سایت آمازون

آگاهی از راه‌های خرید از سایت آمازون به ایرانیان کمک می‌کند تا بتوانند محصولات دلخواه خود را در منزل تحویل بگیرند. با توجه به تحریم ایران توسط کشورهای اروپایی، امکان خرید و دریافت مستقیم این کالا برای افراد مقیم ایران وجود ندارد. بنابراین، لازم است خرید از آمازون با روش‌های کاربردی صورت بگیرد. ازجمله متداول‌ترین روش‌ها، شامل مواردی می‌شود که در ادامه گفته شده است.

بررسی راه‌های خرید از سایت آمازون

خرید از آمازون با مستر کارت یا ویزا کارت

ویزا کارت یا مستر کارت 2 درگاه پرداخت بین‌المللی هستند. صادرشدن این کارت توسط اتصال بانک‌های خارجی به درگاه صورت می‌گیرد. باید در نظر داشت، قوانینی توسط بانک روی این کارت‌ها اعمال می‌شود که یکی از این قوانین مربوط به سقف برداشت روزانه است. این کارت‌ها به شبکه شتاب جهانی متصل هستند.

برای خرید با ویزا کارت یا مستر کارت لازم است از دوستان یا اقوام مقیم خارج ‌از ایران درخواست کنید که از ویزا کارت یا مستر کارت خود، محصول دلخواه شما را خریداری کنند. بعداز دریافت سفارش، می‌توانند محصول شما را به‌صورت پست، به ایران ارسال کنند.

در این روش آن‌چیز که کار را سخت می‌کند عدم‌ داشتن قوم و خویش خارجی یا بالابودن هزینه پست بین‌المللی است. حتی اگر اقوامی در خارج باشد، به‌دلیل مشکلات بارزی که در این روش وجود دارد، بسیاری از ما از این روش خرید از آمازون امتناع می‌کنیم.

گیفت کار یکی از راه‌های خرید از سایت آمازون

امکان خرید از آمازون آمریکا با استفاده از گیفت کارت امکان‌پذیر است. این کارت‌ها در اغلب موارد، غیرقابل‌ شارژ هستند و قابلیت پرداخت آن‌ها در ازای شارژ اولیه است. معایب این کارت زمانی مشخص می‌شود که شما با 70درصد مبلغ گیفت کارت، محصولی را از وب‌سایت آمازون خریداری کرده‌اید و 30درصد مابقی را نمی‌دانید برای خرید چه محصولی خرج کنید.

این درحالی ‌است که محصول دلخواه دیگر شما با این مبلغ قابل‌ خریداری نیست. در نتیجه مجبور خواهید بود تا گیفت کارت جدیدی برای خرید کالای خود از آمازون داشته باشید. علاوه‌بر این موارد، برای عدم تشخیص آی‌پی سیستم شما توسط سرور فروشگاه، نیازمند سرور مجازی یا وی‌پی‌اس هستید.

پی پال، یک روش خرید از سایت آمازون

پیش‌ازاین ایرانی‌ها با خرید پی‌پال می‌توانستند سفارش‌های خود را در وب‌سایت رسمی آمازون ثبت کنند. فروشگاه آمازون به‌دلیل رقابت سخت با یکی از وب‌سایت‌ها، این روش پرداخت را از سیاست‌های کاری خود حذف کرده است.

پی پال، یک روش خرید از سایت آمازون

خرید از وب‌سایت‌های واسطه

با توجه به تحریم ایران، نسبت ‌به سایر کشورهای خارجی، دسترسی ما به وب‌سایت‌های فروشگاهی خارجی، نظیر آمازون دشوار است. دلیل تأکید ایرانی‌ها روی محصولات آمازون، مربوط ‌به مبحث قیمت و کیفیت است. این وب‌سایت با داشتن کادری مجرب، از محصولات متنوع و باکیفیتی برخوردار است. طبق موارد گفته‌ شده دررابطه‌با راه‌های خرید از سایت آمازون محصولات این شرکت به‌راحتی خریداری نمی‌شود.

در این میان، یک روش کارآمد و بهتر از سایر موارد گفته‌ شده وجود دارد که آن، خرید از وب‌سایت‌های واسطه است. این وب‌سایت‌ها به‌عنوان واسطه‌ای میان ایرانی‌ها و فروشگاه آمازون قرار دارند. خرید از آمازون امارات و واسطه قراردادن این شرکت، از مزایای خوبی برخوردار است.

ازجمله این مزایا می‌توان به تسریع ارسال کالا به مشتری، به‌دلیل ارسال سریع کالا از آمازون به امارات اشاره کرد. از‌طرف‌دیگر، با این روش خرید از سایت آمازون از مقدار هزینه‌های پرداختی کاسته می‌شود.

بهترین کالاها برای خرید از سایت آمازون

خرید برخی محصولات، بسیار بهتر، به‌صرفه‌تر و کم‌ریسک‌تر از تولیدات داخلی ایران است. به‌ همین ‌دلیل پیشنهاد ما به شما خرید 3دسته کالای زیر از وب‌سایت ‌رسمی آمازون است.

  • خرید کالایی که در داخل ایران موجود نیست یا تاکنون وارد ایران نشده است.
  • خرید کالاهایی که اصالت کالا در آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • خرید کالاهایی که در آفرهای روزانه، از قیمت بسیار کمی برخوردار هستند.

در مجموع، می‌توان بیان کرد که سایت آمازون باتوجه به مزایا، تنوع گسترده و آفرهای فوق‌العاده‌ای که دارد بهترین فروشگاه اینترنتی در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. با خرید محصولات باکیفیت موجود در آمازون می‌توانید، از اصالت ‌کالا رضایت خاطر داشته باشید.

بهترین کالاها برای خرید از سایت آمازون

مهم‌ترین مزایای خرید از سایت آمازون

آمازون با چیدمان منحصربه‌فرد و دسته‌بندی دقیق، تجربه جستجوی لذت‌بخشی را برای مشتریان فراهم می‌کند. جدیدترین محصولات، بررسی‌های دقیق و امکان رتبه‌بندی کالاها، اعتماد به اصالت و کیفیت محصولات را تضمین می‌کند.

  • چیدمان منحصربه‌فرد: دسته‌بندی محصولات شرکت آمازون به‌دلیل داشتن داده‌های مناسب، از چیدمان بسیار خوبی برخوردار هستند. به‌هنگام مرور محصولات آمازون، اطلاعات مختصر و مفیدی از کالا دردسترس است. این سیستم قوی، کاربران را ترغیب می‌کند تا به ‌بررسی اجناس بیشتری بپردازند. این امر موجب می‌شود تا تجربه جست‌وجوی مشتری، بسیار دل‌نشین و لذت‌بخش باشد.
  • عرضه جدیدترین محصولات: جدا از تمام ویژگی‌های خوب صفحات معرفی اقلام، جدیدترین محصولات در سایت آمازون یافت می‌شود. در نتیجه این وب‌سایت با این روند، دلیل خوبی برای کاوش روزانه مشتریان در نظر گرفته است.
  • بررسی کالا و امکان رتبه‌بندی: دست‌اندرکاران وب‌سایت‌رسمی آمازون به‌بررسی دقیق کالاها می‌پردازند تا کیفیت محصول مشخص شود. ازطرف‌دیگر، مشتریان می‌توانند با بررسی امتیاز هر کالا، محصول دلخواه خود را با استفاده از راه‌های خرید از سایت آمازون خریداری کنند.
  • اعتماد به اصالت کالا: ازجمله مزایای مهم محصولات آمازون، وجود بررسی اصالت کالا است. در این وب‌سایت بهتر از هرجای دیگری می‌توانید یک محصول باکیفیت و بااصالت خریداری کنید. ازاین‌جهت برای استفاده از محصولات خریداری‌شده از این وب‌سایت، دررابطه‌با افت‌کیفیت، نگران نباشید. آن‌چیز که رتبه آمازون را در صدر جدول قرار داده است، مربوط به اصالت و کیفیت کالا است.

جمع‌بندی

شرکت بزرگ آمازون همه‌روزه درحال ‌رشد و به‌روزرسانی است. این وب‌سایت علاوه‌بر فروش اینترنتی کالا، محصولات فنی مختلفی نیز تولید می‌کند. آمازون یکی از مورد اعتمادترین شرکت‌های فروش محصولات اینترنتی در سرتاسر این کره خاکی است. با توجه به مزیت‌ها و راه‌های خرید از سایت آمازون با اطمینان خاطر می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید و مرسوله خود را درب منزل تحویل بگیرید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dvmvw