چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 24 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1403/02/24 11:13
رپورتاژ
کد خبر: 133154

سرامیک حافظ و بالنا سرامیکا

بهترین برند کاشی حافظ بالنا سرامیکا

انتخاب سرامیک مناسب از جمله کارهایی است که وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی می رسدهمواره در اولویت قرار می گیرد. سرامیک مناسب باید علاوه بر بهره مندی از طرح و رنگ زیبا دارای مقاومت و دوام بالایی باشد. از مزیت های خرید سرامیک حافظ می توان به طیف وسیع از طرح ها و رنگ های مختلف آن اشاره کرد. محصولاتی که از دوام و کیفیت بالا برخوردارند. در سرامیک های حافظ تمام مسائل فنی و کیفیت در حد استاندارد جهانی تعریف می شود. سرامیک های که بر اساس ابعاد و موارد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از مهم ترین سرامیک های کاربردی و مهم حافظ سرامیک های پرسلان، سرامیک کف و سرامیک نانو پولیش، سرامیک سمی پولیش؛ کاشی حافظ مات، سرامیک شوگر؛ سرامیک گلوسی؛ سرامیک براق هستند.

D:\D4 (1).jpg

مزایای سرامیک های حافظ

از مزیت های سرامیک پرسلان مقاومت بالای آن در برابر ساییدگی ؛ نور خورشید و مواد شوینده قوی است. سرامیک های که متراکم بوده و تا دو یا سه برابر از مقاومت بالایی برخورداراست. قابلیت ساطع کردن نور خورشید را دارد و از تغییر رنگ آن جلوگیری می کند. سرامیک های که در برابر برخی از مواد شیمایی مقاومت بالایی نشان می دهند و دچار تغییر رنگ نمی شوند. مقاوم در برابر آب، رطوبت و حرارت: سطوح براق این سرامیک ها می تواند جذب کمتر از دو درصد آب را داشته باشد.

سرامیک هایی که با انواع مواد شوینده به راحتی شسته شده و دچار آسیب نشوند. سرامیک های پرسلان که در دسته سرامیک های مدرن و لوکس قرار گرفته اند از زیبایی های خاصی بهره می برند. تولیداتی که از مواد طبیعی و مرغوب ساخته شده اند. به علاوه تراکم بالا و سطح یکدست آنها مانع از ساییدگی و خراشی روی آنها می شود. سرامیک پرسلان حافظ از نمونه های پرکاربرد سرامیک ها به شمار می رود که امروزه در انواع محیط های به کار می رود. در این میان شرکت کاشی و سرامیک حافظ با بیش از 40 سال سابقه مفید تولیدات با کیفیت تاثیرگذارترین نقش را دارد. سرامیک پولیش به سرامیک هایی که با سطح صیقل داده شده گفته می شود. سرامیک سوپر پولیش از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی برخوردار است و می تواند بیشتر در فضاهای بزرگ به کار گرفته شود. سرامیک های نانو پولیش از پوشش نانو بهره برده اند. پوششی که تمام منافذ سرامیک را پر کرده و درخشندگی آن را چند برابر خواهد کرد.

انتخاب سرامیک مناسب

سرامیک ها امروزه تاثیر زیادی برکیفیت ودوام کاردارند و نقش آنها در زیبایی و جذابیت موثر است. در انتخاب سرامیک علاوه بر کیفیت انواع سرامیک به طرح و جنس آن توجه کرد. سرامیک که از اولین و مهم ترین دست ساخته های هنری به حساب می آید نقش بسیار پر رنگی را دررشد سطح زندگی و فرهنگ انسان دارد. شرکت کاشی و سرامیک حافظ در سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با ارائه متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند. دکوارسیون داخلی خانه از مهم ترین بخش های ساخت یا ترمیم به شمار می رود. ایران از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در دنیاست که محصولات آن زبانزد عام و خاص می باشد.

کاشی و سرامیک حافظ مانند دیگر تولیدات شرکت ها از خاک رس ساخته شده است که عملیات لعاب کاری و رنگ آمیزی پس از پخته شدن انجام می گیرد. محصولای که در انواع های طرح های امانی ماریل، آفریکا و غیره ارائه می شود. از مقاومت بالا و ابعاد مختلف برخوردارهستند و به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان می باشند. از نکات مهم در هنگام خرید توجه به طرح آن است که باید هارمونی مناسب را با دکور داخلی ساختمان شما ایجاد کند. از نکات مهم دیگری که باید به آن توجه کرد در نظر گرفتن ابعاد است. ابعاد باید متناسب با محیط بوده تا در هنگام کار مشکلی را ایجاد نکند. کاشی لعابدار نوع سرامیک بوده که یک لایه لعاب روی آن اجرا خواهد شد. پس از آنکه روی سطح سرامیک اجرا و یا پوشش داده شده است. کاشی های لعابدار در طراحی های مختلف و رویه های بافت دار شبیه طرح چوب، بامبو؛ سنگ لوح؛ سنگ طبیعی روانه بازار می شود.

سرامیک های پرسلان به دلیل بهره مندی از عمر بالا برای استفاده در فضاهایی با ترافیک رفت و آمد بالا مناسب هستند. از این رو این سرامیک برای استفاده در کف نمایشگاه ها؛ مغازه ها؛ منازل و معابر و ورودی خروجی جز گزینه های انتخاب است. مقاومت بالای این سرامیک ها نسبت به سایش و خط و خش و نیز مقاومت بالا نسبت به لکه پذیری دارد. این سرامیک ها برای استفاده در فضاهای تجاری و صنعتی پرتردد نظیر ایستگاه های راه آهن، فروشگاه چند بخشی، رستوران ها؛ هتل ها؛ ادارات و مجتمع های آموزشی جز گزینه های مناسب به شمار می رود. سرامیک های پرسلان مقاوم دربرابر یخ زدگی هستند و قابلیت تحمل دمای زیر صفر درجه را دارند. این ویژگی سرامیک پرسلان را می تواند به یک پوشش مناسب برای استفاده در فضاهای خارجی نظیر حیات خلوت؛ گلخانه؛ استخر تبدیل کند. سرامیک های حافظ در برابر مواد شیمایی مانند اسیدها و بازها، مواد شوینده قوی و حلال ها قابلیت نفوذ ناپذیری دارند.

ویژگی که سبب شده است که از سرامیک های پرسلان در محیط های مانند آزمایشگاه ها؛ انبارها، بیمارستان ها؛ آزمایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز بهره مند شد. ساختار سرامیک پرسلان به گونه ای است که از انتشار مواد شیمایی مضر در محیط جلوگیری می کند. دارای مقاومت بالایی در برابر لکه است و تمیزی آن با استفاده از شوینده های معمولی به راحتی صورت می گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bqkxe