سه‌شنبه 27 شهریور 1403 - 17 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1403/06/21 11:09
رپورتاژ
کد خبر: 133299

معرفی روبیکا، همراه شهر پلاس و همراه بانک رسالت و ایرانسل من برای آیفون

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل، شرکت‌ها و بانک‌های ایرانی خدمات متنوعی را به مشتریان خود در قالب نرم افزارهای مختلف ارائه می‌دهند. برنامه‌هایی مانند پیام رسان داخلی روبیکا، ایرانسل من مخصوص مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری، نرم‌افزارهای پرداخت مانند همراه شهر پلاس بانک شهر و همراه بانک رسالت برای آیفون نمونه‌هایی از این دست هستند. در ادامه به معرفی برنامه‌های فوق و امکانات آن‌ها می‌پردازیم و روش‌های دانلود هر یک را بر می‌شماریم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل، شرکت‌ها و بانک‌های ایرانی خدمات متنوعی را به مشتریان خود در قالب نرم افزارهای مختلف ارائه می‌دهند. برنامه‌هایی مانند پیام رسان داخلی روبیکا، ایرانسل من مخصوص مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری، نرم‌افزارهای پرداخت مانند همراه شهر پلاس بانک شهر و همراه بانک رسالت برای آیفون نمونه‌هایی از این دست هستند. در ادامه به معرفی برنامه‌های فوق و امکانات آن‌ها می‌پردازیم و روش‌های دانلود هر یک را بر می‌شماریم.

معرفی برنامه روبیکا برای آیفون

روبیکا نام یکی از اولین پیام‌رسان‌های داخلی است که مدتی پس از انتشار، با اضافه کردن امکانات متنوعی به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شد. به جدیدترین نسخه روبیکا برای آیفون امکاناتی نظیر پخش زنده و تماشای آنلاین فیلم و سریال اضافه شده است.

 

پس از دانلود برنامه روبیکا نسخه آیفون می‌توانید از سرویس کسب درآمد آن نیز استفاده کنید. بدین ترتیب که با افتتاح کانال در روبینو، درآمد شما براساس تعداد کاربران فعال، حجم ترافیک مصرفی کاربران در کانال یا میزان محبوبیت صفحه روبینو محاسبه می‌شود. دانلود روبیکا برای آیفون رایگان است و از راه‌های زیر می‌توانید به جدیدترین نسخه روبیکا برای آیفون دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه روبیکا برای آیفون

همانطور که گفتیم نصب روبیکا برای آیفون رایگان است و شیوه‌های مختلفی برای دانلود آن وجود دارد. بدین ترتیب برای دانلود رایگان روبیکا برای آیفون به شیوه‌های زیر می‌توانید اقدام کنید:

  1. اولین و بهترین راه برای دانلود مستقیم روبیکا برای آیفون استفاده از اپ‌استور سیبچه است. در سیبچه پس از تهیه اشتراک، می‌توانید علاوه‌بر روبیکا به هزار اپلیکیشن مخصوص iOS دسترسی داشته باشید.
  2. برای دانلود روبیکا برای آیفون با لینک مستقیم می‌توانید از وب سایت اصلی روبیکا استفاده کنید. پس از وارد شدن به صفحه اصلی این وب سایت با انتخاب گزینه دانلود روبیکا نسخه iOS از سیبچه، نرم‌افزار را دریافت کنید.
  3. راه دیگر برای دسترسی به روبیکا رایگان آیفون استفاده از نسخه تحت وب این نرم افزار است. با استفاده از مرورگر سافاری به وب‌سایت روبیکا وارد شوید. سپس در صفحه اصلی نسخه وب اپلیکیشن را انتخاب و از قابلیت‌های این اپلیکیشن تحت وب استفاده کنید.

معرفی برنامه همراه شهر پلاس بانک شهر برای آیفون

همراه بانک شهر پلاس برای آیفون یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت توسعه و نوآوری بانک شهر در زمینه بانکداری الکترونیکی است. با توجه به استقبال گسترده مشتریان این بانک از نرم افزار بانک شهر پلاس آیفون، در آخرین نسخه آن قابلیت‌ها و امکانات متعددی نظیر ثبت درخواست صدور کارت اولیه و المثنی، استعلام چک‌های برگشتی و ارائه خدمات افتتاح حساب غیرحضوری گنجانده شده است.

دانلود همراه شهر پلاس با لینک مستقیم برای ایفون

نسخه جدید همراه بانک شهر برای آیفون از روش‌های گوناگونی قابل دسترسی و دانلود است. از ساده‌ترین روش‌های دانلود همراه بانک شهر پلاس با لینک مستقیم برای آیفون، دریافت این نرم افزار از پلتفرم سیبچه است. سیبچه یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین اپ‌استورهای ایرانی به‌شمار می‌آید. روش‌های دیگر دسترسی به اپلیکیشن بانک شهر برای آیفون در زیر آورده شده است.

دانلود همراه بانک شهر برای آیفون

قبل از آنکه اقدام به دانلود اپلیکیشن بانک شهر پلاس iOS کنید لازم است به نزدیک‌ترین شعبه بانک شهر مراجعه و نام کاربری و رمز عبور جهت فعالسازی این نرم‌افزار را از بانک دریافت کنید. برای دسترسی به اپ بانک شهر برای آیفون راه‌های زیر را در نظر گرفته شده است:

  1. برای دانلود همراه شهر پلاس با لینک مستقیم برای ایفون در نظر گرفته شده است. پس از ورود به وب‌سایت اصلی بانک شهر، روی گزینه همراه شهر پلاس برای آیفون کلیک کنید. در صفحه باز شده، استفاده از نسخه وب اپلیکیشن را انتخاب کنید. بدین ترتیب می‌توانید بدون نیاز به دانلود نرم افزار از خدمات گسترده همراه بانک شهر از طریق وب برخوردار شوید.
  2. برای دانلود همراه بانک شهر از سایت بانک شهر نیز می‌توانید اقدام کنید؛ بدین ترتیب که پس از ورود به وب سایت این بانک روی گزینه دانلود همراه بانک شهر نسخه جدید iOS کلیک و نرم افزار را دانلود کنید.

معرفی همراه بانک رسالت برای آیفون

همراه بانک رسالت آیفون یکی از سرویس‌هایی است که توسط بانک رسالت برای مشتریان این بانک در نظر گرفته شده است.

دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون با لینک مستقیم

اگر گوشی آیفون دارید به‌طور مشابه، دانلود همراه بانک رسالت برای آیفون رایگان را به سه طریق زیر می‌توان انجام دهید:

  1. برای دانلود همراه بانک رسالت برای آیفون با لینک مستقیم می‌توانید از سیبچه استفاده کنید. سیبچه به‌عنوان اولین اپ‌استور ایرانی، مرجعی امن و مطمئن برای دانلود نرم‌افزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل iOS است.
  2. راه دیگر برای دانلود همراه بانک رسالت با لینک مستقیم، استفاده از وب‌سایت بانک رسالت است. بدین ترتیب که برای دسترسی به اپلیکیشن بانک رسالت برای آیفون، پس از ورود به صفحه اصلی بانک، گزینه دانلود موبایل بانک رسالت نسخه iOS را انتخاب کنید.
  3. امکان استفاده از همراه بانک رسالت برای آیفون تحت وب نیز وجود دارد. پس از ورود به وب‌سایت بانک رسالت با استفاده از مرورگر سافاری، صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی همراه بانک رسالت برای آیفون نسخه وب (نسخه PWA) کلیک کنید. بدین ترتیب می‌توانید از قابلیت‌های اپلیکیشن رسالت برای آیفون در وب بهره‌مند شوید.

پرسش‌های متداول

بهترین روش دانلود ایرانسل من برای iOS کدام است؟

استفاده از اپ‌استور سیبچه بهترین روش دانلود برنامه ایرانسل من برای آیفون است.

چگونه می‌توانم همراه بانک رسالت برای آیفون را download کنم؟

بهترین راه برای دانلود همراه بانک رسالت نسخه iOS استفاده از اپ‌استور امن سیبچه است.

آیا دانلود آی کاپ رسالت برای آیفون امکان‌پذیر است؟

در حال حاضر فقط نسخه اندروید این نرم‌افزار ارائه شده است.

برای دانلود آخرین ورژن همراه بانک شهر با لینک مستقیم برای آیفون بهترین روش کدام است؟

برای دانلود مستقیم همراه شهر پلاس، بهترین و امن‌ترین روش استفاده از پلتفرم امن سیبچه است. پس از تهیه اشتراک سیبچه می‌توانید علاوه بر این نرم افزار به هزاران اپلیکیشن مخصوص سیستم‌عامل iOS دسترسی داشته باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48bn7l