دوشنبه 28 خرداد 1403 - 17 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1403/03/13 06:37
رپورتاژ
کد خبر: 133224

استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری خودکار، سودآور و بدون ریسک

استفاده از تکنولوژی برای سرمایه گذاری یک راه ساده برای کسانی است که نمی‌خواهند وقت زیادی برای تحقیق در مورد طرح‌های مختلف سرمایه گذرای صرف کنند.

بسیاری از مردم سرمایه‌گذاری را به تاخیر می‌اندازند زیرا فکر می‌کنند سرمایه گذاری بسیار پیچیده است. غافل از اینکه سرمایه‌گذاری گاهی اوقات به قدری آسان است که فکرش را هم نمی‌کنید. در واقع راهی وجود دارد که از طریق آن به طور مداوم سرمایه‌گذاری می‌کنید، در حالی که لازم نیست درگیر دردسرهای سرمایه‌گذاری شوید. امروز قصد داریم شما را با استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری آشنا کنیم. برای اینکه بتوانید تکنولوژی را در مسیر سرمایه‌گذاری به کار بگیرید باید از سرمایه‌گذاری خودکار استفاده کنید.

استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سرمایه‌گذاری خودکار

سرمایه‌گذاری خودکار به شما، به عنوان یک سرمایه گذار، این امکان را می‌دهد که مقدار مشخصی از پول خود را به حساب سرمایه‌گذاری خود منتقل کنید و در طرح‌های سرمایه‌گذاری مختلف شرکت نمایید. بدین ترتیب سرمایه‌گذاری بسیار آسان می‌شود. کسر از حقوق، برداشت خودکار از حساب بانکی یا تنظیم سپرده مستقیم، همه راه‌های ساده‌ای برای خودکارسازی فرآیند سرمایه‌ گذاری شما هستند.

با خودکارسازی سرمایه‌ گذاری که به لطف تکنولوژی میسر شده است می‌توانید سرمایه‌گذاری خود برای آینده را شروع کرده و آن را به حال خود رها کنید. به این ترتیب، وسوسه نمی‌شوید که پولتان را در جای دیگری خرج کنید.

حال اگر قرار باشد شخصا مبلغی را برای این منظور در نظر بگیرید، قبل از اینکه به فکر خرج کردن آن در مسیر دیگری بی‌افتید، مبلغ مورد نظر را به سرمایه‌گذاری اختصاص می‌دهید. زیرا می‌دانید در عین حال که ارزش آن را حفظ می‌کنید می‌توانید به سود هم برسید.

یک طرح سرمایه‌گذاری خودکار می‌تواند همان چیزی باشد که برای ساختن یک دوران بازنشستگی رویایی یا به جا گذاشتن میراثی برای اعضای خانواده خود در نسل‌های آینده به آن نیاز دارید.

مزایای استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری

مزایای استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری

یک راه آسان برای پس انداز پول با حفظ ارزش آن، تنظیم یک طرح سرمایه‌گذاری خودکار است. طرحی که تنها به کمک تکنولوژی قابل اجراست. استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری مزایای زیر را به دنبال دارد.

  • شما را از خرج کردن پول سرمایه‌گذاری خود باز می‌دارد.
  • در وقت شما صرفه جویی می‌کند و استرس را از بین می‌برد.
  • سرمایه‌گذاری اتوماتیک به شما کمک می‌کند تا از داشتن ایده‌های سرمایه‌گذاری بد دوری کنید.

آیا سرمایه‌گذاری اتوماتیک همان استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری است؟

خودکار کردن سرمایه‌گذاری یک بینش سرمایه‌گذاری بزرگ نیست. اما یک ترفند کوچک است که می‌تواند برای افرادی که نمی‌خواهند وقت زیادی برای سرمایه‌گذاری صرف کنند مفید باشد. به کمک تکنولوژی این امر کاملا میسر شده است. پس می‌توان گفت استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری همان سرمایه‌گذاری خودکار است که به کمک برنامه نویسی و ابزارها و پلتفرم‌ها انجام می‌شود.

در واقع کسانی هستند که وقت کافی برای تحقیق در مورد طرح‌های سرمایه‌گذاری مختلف ندارند اما مایلند ارزش پول خود را حفظ کنند و از آنچه دارند درآمد به دست آورند. اتوماسیون به این معنی است که شما فقط باید یک بار تصمیم می‌گیرید و با کنار گذاشتن مبلغی برای تصمیم درست خود می‌توانید به سود برسید.

به موثرترین طرح سرمایه‌گذاری خودکار در اطراف خود فکر کنید. سرمایه‌گذاری منظم می‌تواند رسیدن به اهداف مالی را در آینده تضمین کند.

بهترین راه برای خودکارسازی سرمایه‌گذاری چیست؟

بهترین راه برای خودکارسازی سرمایه‌گذاری چیست؟

بهترین راه، انتخاب یک پلتفرم مناسب است که دارای سیستم سرمایه‌گذاری خودکار باشد. در ادامه باید یک کیف پول دیجیتالی تهیه کرده و مبلغی را که برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرید در آن واریز کنید. توجه به نکات زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

به طور مکرر سرمایه‌گذاری‌های کنید

سعی کنید امر سرمایه‌گذاری را به صورت مکرر انجام دهید. حتی پیشنهاد می‌شود سود سرمایه‌گذاری خود را برداشت نکنید و به عنوان سرمایه در نظر بگیرید. بدین ترتیب می‌توانید مبلغ سرمایه خود را افزایش داده و هر بار به سود بیشتری برسید.

یک الگوی سرمایه‌گذاری مناسب برای خود انتخاب کنید

معمولا برای سرمایه‌گذاری خودکار باید یک الگوی سرمایه‌گذاری داشته باشید تا بتوانید در طرح‌های مرتبط با این الگو شرکت کنید. این الگوها همان عناصری هستند که به کارگیری تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری را میسر می‌کنند.

شما یک بار زمان صرف می‌کنید و یک الگوی متناسب با آنچه می‌خواهید در نظر می‌گیرید. در آینده دیگر نیازی به صرف زمان نیست. بلکه سیستم، طرح‌های مطابق با این الگو را به شما پیشنهاد می‌دهد. پس سعی کنید الگویی را انتخاب کنید که واقعا به آن پایبند هستید.

حساب خود را مدیریت کنید

پس از راه ‌اندازی یک کیف پول دیجیتالی و افتتاح حساب در آن، می‌توانید در هر زمانی به کیف پول خود پول واریز کنید. سپس وجوه طبق الگوی سرمایه‌گذاری و تاییدی که از طرف شما انجام می‌شود سرمایه‌گذاری خواهد شد. با این حال سعی کنید حساب کیف پول خود را مدیریت نمایید. اگر بتوانید واریزهای منظم داشته باشید سرمایه‌گذاری منظمی را نیز تجربه می‌کنید.

غلبه بر عدم تمایل به سرمایه‌گذاری

مساله سرمایه‌گذاری می‌تواند پیچیده باشد و برای بسیاری از مردم ترسناک است. موانع کوچک زیادی وجود دارد که مغز شما از آنها به عنوان دلایلی برای اجتناب از سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند. این موانع سوگیری‌های شناختی نامیده می‌شوند.

چالش بعدی یافتن یک پلتفرم مطمئن است. اگر پلتفرم مالی که شما را در مسیر سرمایه‌گذاری قرار می‌دهد بتواند این موضوع را ضمانت کند که سرمایه شما از دست نمی‌رود، با خیال آسوده به سمت آن کشیده می‌شوید. در ادامه چنین پلتفرمی را به شما معرفی می‌کنیم.

استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری در دونگی

استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری در دونگی

برای درک بیشتر استفاده از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری کرادفاندینگ را در نظر بگیرید. کرادفاندینگ (تامین مالی جمعی) راهی بسیار مناسب و منطقی است که هم به نفع سرمایه پذیر و هم به نفع سرمایه گذار است. در این روش که از طریق یک پلتفرم انجام می‌شود تعداد زیادی سرمایه گذار، سرمایه‌های خود را در اختیار سرمایه پذیر قرار می‌دهند تا کسب و کار خود را راه‌ اندازی کند. سپس سرمایه گذاران را در سود خود شریک می‌کند.

پلتفرم‌های زیادی برای اجرای کرادفاندینگ وجود دارد. یکی از بهترین این پلتفرم‌ها که در ایران می‌توانید از آن استفاده کنید دونگی است. دونگی راه‌های زیادی برای اجرای کرادفاندینگ دارد. یکی از این راه‌ها سرمایه‌گذاری خودکار است.

نحوه کار دونگی

در واقع دونگی دارای یک سیستم سرمایه‌گذاری خودکار است. برای استفاده از این سیستم تنها کافی است سرمایه گذار، کیف پول دیجیتالی خود را شارژ کند و یک الگوی سرمایه گذرای برای خود تعریف نماید. در ادامه هر طرح سرمایه‌گذاری که مطابق با این الگو باشد از طریق پیامک به سرمایه گذار اطلاع داده می‌شود.

در ادامه سرمایه گذار می‌تواند به کمک کد تایید که در پیامک برای او ارسال شده شرکت در طرح سرمایه‌گذاری را تایید نماید. تمام این مراحل ظرف یک دقیقه انجام می‌شود و هیچ نیازی به صرف زمان اضافی برای تحقیق در مورد طرح‌های سرمایه‌گذاری موجود در سایت نیست.

این سیستم نمونه کاملی از یک سیستم سرمایه‌گذاری خودکار است که به سرمایه گذار کمک می‌کند در طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه خود شرکت کند. این در حالی است که معمولا طرح‌های دونگی به موفقیت ختم می‌شود و از این بابت نیز جای نگرانی نیست.

دونگی در عین حال که از تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند، فرصتی را برای شما فراهم می‌سازد که به یک کسب و کار کمک کنید تا توسعه یابد و شما را در سود خود شریک کند. جالب اینکه حتی با یک میلیون تومان نیز می‌توانید سرمایه‌گذاری در دونگی را آغاز نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/458k7q