دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 12:35
مه لقا باقری | میکاپ مه لقا باقری
کد خبر: 121823

عکس جدید مه لقا باقری بدون آرایش | مه لقا باقری بدون آرایش هم جذاب است

عکسی جدید از مه لقا باقری بدون آرایش را در زیر مشاهده می کنید.

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون است. مه لقا باقری ، همسر بازیگر معروف ایرانی جواد عزتی است. مه لقا باقری در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد. مه لقا باقری با برنامه دورهمی شناخته شد. خانم مه لقا باقری در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. در ادامه عکسی از مه لقا باقری با آرایش جدید را مشاهده می کنید.

مه لقا باقری

زندگی نامه مه لقا باقری

مه‌لقا باقری متولد 24 خرداد 1360 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. مه لقا باقری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.  وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد.

ازدواج مه‌لقا باقری:

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره، به جای رفتن به دانشگاه ترجیح داد شبانه‌روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند،دردانشگاه سوره با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان‌نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

مه لقا باقری از سال 1384 در 24 سالگی با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان ازدواج کرده است. مه باقری 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zv6zn