شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/10 11:30
سهام عدالت | سود سهام عدالت
کد خبر: 13171

افت شدید ارزش سهام عدالت در معاملات امروز | ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز یکشنبه ۹ بهمن با ۵۷ هزار و ۹۰۲ واحد کاهش (۳.۶۲ درصد) به یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۱ واحد رسید و ارزش سهام عدالت با ۳۴۰ هزار و ۴۱۰ تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۹۰ تومان رسید

به گزارش ستاره پارسی: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز یکشنبه ۹ بهمن با ۵۷ هزار و ۹۰۲ واحد کاهش (۳.۶۲ درصد) به یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۱ واحد رسید و حمایت مهم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحدی را نیز به راحتی از دست داد. امروز بیش از ۹۱ درصد نماد‌های بازار سرمایه وضعیت قرمز رنگ داشته و هیجان فروش بالایی در بورس موج زد، به نحوی که ۳۱۴ نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند.

شاخص هم وزن نیز با ۱۹ هزار و ۵۶۲ واحد کاهش (۳.۸۸ درصد) در محدوده ۴۸۴ هزار و ۶۳۸ واحد قرار گرفت.

نماد‌های فولاد، کگل، فملی، شستا، میدکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس امروز داشتند.

نماد‌های اردستان، خودرو، خگستر، شپنا، خساپا، شستا و شتران نیز از پرتراکنش‌ترین نماد‌های معاملات ابتدایی امروز بازار سرمایه بودند.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۴۰ هزار و ۴۱۰ تومان معادل ۲.۹ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۳۴ تومان رسیده است.

 

سهام عدالت

 

/منبع: نبض بورس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zg762