جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/27 05:23
کد خبر: 117165

سرمربی استقلال مشخص شد | شوک بزرگ به هواردان استقلال

جواد نکونام یکی از کاندیداهای ایرانی سرمربیگری تیم استقلال ساعتی قبل در صفحه اینستاگرامش تصویر خود را کنار پیراهن بزرگان فوتبال دنیا به نمایش گذاشت.

جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش هوادران استقلال را برانگیخت. جواد نکونام زیر پستش در صفحه اینستاگرام، در حالی که پیراهن بازیکنان بزرگی که در دوران بازی با آنها همبازی شده بود را هم به تصویر کشیده بود، پیامی را مخابره کرد و خواهان واکنش گسترده هواداران استقلال شد. منابع نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کردند که کار جواد نکونام برای هدایت آبی‌پوشان پایتخت در فصل جدید به پایان رسیده است. گفته می شود آرش برهانی، مهدی هاشمی نسب و کیانوش رحمتی دستیاران نکونام در استقلال خواهند بود.

سرمربی استقلال مشخص شد 

خبرنگارانی که توانستند با علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال تماس بگیرند متوجه بازگشت او از شمال به تهران شدند. او به تهران فراخوانده شده بود تا در جلسه ای شبانه با حجت کریمی شرکت کند. امیری خود از حامیان جدی مربیگری نکونام در استقلال است و در روز جلسه با کریمی نیز همراه وی بوده است. ظاهرا قرار بوده شب گذشته جلسه‌ای هم میان اعضای هیئت مدیره برگزار شود که این جلسه به امروز (شنبه) موکول شده و قاعدتا در پایان، نام سرمربی استقلال از بین گزینه‌های موجود داخلی اعلام می‌شود.


بین این اتفاقات علی نامداری که با عنوان مشاور حجت کریمی با رادیو مصاحبه کرد، موکدا نکونام را تنها گزینه استقلال دانست و محمد ربیعی هم اخبار منتشره را تکذیب نکرد.
شاید به این معنا که امروز، روز نکونام و استقلال و پایان ماجرای پرتعلیق انتخاب سرمربی است!ما خبرنگارانی که توانستند با علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال تماس بگیرند متوجه بازگشت او از شمال به تهران شدند. او به تهران فراخوانده شده بود تا در جلسه ای شبانه با حجت کریمی شرکت کند. امیری خود از حامیان جدی مربیگری نکونام در استقلال است و در روز جلسه با کریمی نیز همراه وی بوده است. ظاهرا قرار بوده شب گذشته جلسه‌ای هم میان اعضای هیئت مدیره برگزار شود که این جلسه به امروز (شنبه) موکول شده و قاعدتا در پایان، نام سرمربی استقلال از بین گزینه‌های موجود داخلی اعلام می‌شود.

بین این اتفاقات علی نامداری که با عنوان مشاور حجت کریمی با رادیو مصاحبه کرد، موکدا نکونام را تنها گزینه استقلال دانست و محمد ربیعی هم اخبار منتشره را تکذیب نکرد.
شاید به این معنا که امروز، روز نکونام و استقلال و پایان ماجرای پرتعلیق انتخاب سرمربی است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qqgp8