دوشنبه 28 خرداد 1403 - 17 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1403/03/09 12:07
مدیرعامل سرزمین مادری اعلام کرد:
کد خبر: 133217

تخفیفات ویژه و تا ۱۰۰ درصد خدمت رایگان برای اعضای باشگاه بزم

مدیرعامل شرکت سرزمین مادری ارائه دهنده راه حل های نوآورانه و پیشرفته در زمینه نرم افزار و پرداخت که پلتفرم باشگاه بزم را در حال حاضر با هدف ارائه خدمات به مسافران حمل ونقل زمینی و اتوبوسرانی بین شهری ارائه کرده است در یک گفتگوی اختصاصی با شماواقتصاد، به بیان مزایای استفاده از خدمات این محصول نوآورانه در حوزه حمل و نقل برای مسافران عضو باشگاه بزم پرداخت.

سید محمد رسول میرصادقی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۵ وارد حوزه حملونقل شده است، گفت: سرزمین مادری محلی برای گردآمدن نخبگان جامعه دانشگاهی و رسانه در حوزه های پرداخت و باشگاههای وفاداری کشور شد که محصولات نرم افزاری، از جمله سیستمهای حمل و نقل، پرداخت آنلاین، باشگاه مشتریان، پلتفرم های تجارت الکترونیک، و راه حل های نوآورانه پرداخت الکترونیکی را ارائه میدهد.

WhatsApp Image 2024-05-29 at 14.26.10

 

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ با مجموعه حمل و نقل تصمیم گرفتیم که با طراحی باشگاه مخاطبین مسافری، خدمات جدیدی را برای مسافران کشور ارائه دهیم. ما در سرزمین مادری با ترکیب خدمات متنوع رفاهی و اعتباری توانستیم یک باشگاه برای مسافران حمل ونقل زمینی و اتوبوسرانی با عنوان باشگاه بزم ایجاد کنیم که در حال حاضر بیش از ۴ میلیون کاربر فعال دارد. آدرس سایت باشگاه بزم است که با عضویت در باشگاه، مشتریان در حال حاضر این امکان را دارند تا از تخفیفات در حوزه حمل و نقل استفاده نمایند. تخفیفات به دو صورت امکان پذیر است، یا مسافر اعتبارات خود را تجمیع و با جمع آوری امتیازات خود سفرهای رایگان را تجربه نمایند و یا به صورت لحظه ای بازگشت وجه به حساب خود، داشته باشد. باشگاه بزم امکان خرید اعتباری را برای مخاطبین خود مقدور نموده است

میرصادقی درباره چگونگی روند ارائه خدمات بهتر به مسافران باشگاه بزم، تصریح کرد: در حال حاضر خدمات این باشگاه توسط موسسه اعتباری ملل حمایت میشود.

مدیرعامل شرکت سرزمین مادری در ادامه سخنان خود با اشاره به روند شکل گیری فعالیت در این مجموعه، اظهار داشت: شرکت سرزمین مادری در زمینه محصولات فناورمحور حوزه پرداخت، فعالیت خود را انجام میدهد. این شرکت در حوزه کانون هواداری نیز فعلا در بخش حمل و نقل با ورود اعضاء و کاربران به سامانه club.۹۰۰۸۰۰.ir و ثبت عضویت آنها نسبت به ارائه خدمات و تخفیفات مربوط به سفرهای زمینی اقدام میکند.

وی با اشاره به برنامه های متنوع شرکت سرزمین مادری در کانون هواداری در قالب یکی از مسئولیتهای اجتماعی، گفت: با نظر اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم تا در حوزه حل مشکلات تیم های ورزشی سراسر کشور نسبت به تامین صددرصد رایگان البسه موردنیاز ورزشکاران در هر گروه سنی، مقطع ورزشی حتی مدارس و ورزشکاران محلی اقدام گردد.

 در ادامه این گفت وگو، خانم حدادی مدیر پروژه های خاص سرزمین مادری با بیان اینکه شرکت سرزمین مادری مسئولیت اجرا و راهبری سایت ۹۰۰۸۰۰ که از زیر مجموعه های شرکتهای مشترک المنافع است را برعهده دارد، گفت: تمام خدماتی که در این سایت مشاهده میشود توسط شرکت سرزمین مادری مسیردهی و راهبری می گردد. این شرکت که یکی از فعالترین شرکتها در حوزه نرم افزاری حمل و نقل بار و مسافر میباشد افتخار همکاری با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دارد که نرم افزارهای این مجموعه ها در حال بهره برداری می باشند. مخاطبین این شرکت در سایت 900800 میتوانند از خدمات گسترده باشگاه بزم نیز بهره مندگردند. ما معتقدیم که این درگاه در آینده نزدیک به یک ابر برنامه کاربردی تبدیل خواهد شد که میتواند بسیاری از خدمات موردنیاز پذیرندهها و مسافران را پوشش دهد.

مدیرعامل شرکت سرزمین مادری با اشاره بر شعار این شرکت مبنی بر «پیشگامان توسعه فناوری» تاکید کرد: شعار ثبت شده برای این شرکت بدین معناست که سرزمین مادری در توسعه و فناوری کشور و خصوصا در حوزه توسعه فناوری های نوین پیشگام است. تولید نرم افزارها در حوزه های مختلف و به صورت تخصصی تر در حوزه حمل و نقل، توسط این شرکت با جدیتی بیش از پیش آغاز شده است و این راه پایانی ندارد.

لازم به توضیح است در حوزه باشگاهداری با تعداد ۱۰ تعاونی مطرح کشور قرارداد منعقد کردیم که به صورت آزمایشی در یکی از بزرگترین تعاونی حمل و نقل مسافری کشور به نام میهن نور آریا (تعاونی۴) در حال اجرا هستیم. در حال حاضر برای ارائه این خدمات به تعاونی های کشور با چهار بانک و یک موسسه اعتباری برای پوشش خدمات رفاهی و حمل و نقلی مسافرین همکاری داریم.

سیدمحمدرسول میرصادقی در پایان تصریح کرد: برای ارائه این خدمات در سراسر کشور و پوشش بهتر آن، این شرکت آمادگی افتتاح نمایندگی در مراکز استانها و جذب حداقل ۵۰ نیروی بومی در هر نمایندگی از استانهای کشور را دارد که بهترین شیوه در جهت خدمات رسانی توسط شرکت سرزمین مادری را به انجام رسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qpzxj