سه‌شنبه 29 خرداد 1403 - 18 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1403/03/21 06:42
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 133232

حضور درخشان انرژی‌زا لایف استار در نمایشگاه اگروفود ۱۴۰۳

حضور درخشان برند انرژی زا لایف استار در نمایشگاه اگروفود 1403

از نمایشگاه آگروفود می‌توان به عنوان بزرگترین اتفاق در زمینه صنایع غذایی نام برد که سالانه در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود و شرکت‌های بسیاری در آن حضور پیدا می‌کنند. این نمایشگاه می‌تواند به عنوان یک پلتفرم تجاری برای صادرکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، مواد غذایی و همچنین برای تمام کسانی که در زمینه کشاورزی فعالیت دارند نیز عمل کند.

امسال نیز سی و یکمین دوره‌ی نمایشگاه ایران آگروفود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۱۹ خرداد ماه در حال برگزاری است و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ از نمایشگاه بازدید نمایند.

باید به این نکته اشاره کرد که نمایشگاه آگرفود ایران را می‌توان در سه جنبه کسب و کار، صنعت و مصرف‌کنندگان در صنایع غذایی و کشاورزی مورد بررسی قرار داد.

  • کسب و کار: نمایشگاه اگروفود علاوه بر فراهم کردن بستر مناسب برای شرکت‌هایی که قصد ارائه محصولات و خدمات خود را برای خریداران، توزیع‌کنندگان و شرکای بالقوه دارند، به افزایش میزان آگاهی و شناخت برندهای شرکت‌کننده نیز کمک میکند.
  • صنعت: تبادل اطلاعات در بخش‌‌های مختلف صنعت غذایی از جمله محققان، شرکت‌ها، کشاورزان و ... از جمله کارکردهای مهم نمایشگاه آگروفود می‌باشد.
  • مصرف‌کنندگان: حضور عموم مردم در این نمایشگاه به جلب اعتماد و افزایش شفافیت نسبت به روند تولید مواد غذایی توسط برندهای مختلف کمک شایانی می‌کند.

با توجه به میزان اهمیت این نمایشگاه، شرکت‌ها و برندهای بسیاری هر سال در این رویداد حاضر می‌شوند. از جمله برندهایی که مانند سال قبل در سی و یکمین دوره نمایشگاه آگروفود ایران شرکت کرده است «برند لایف‌استار» است. این برند خوشنام در سالن ۷ به ارائه محصولات خود به بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌پردازد.

به گفته مدیر برند لایف‌استار، دریافت تندیس برند محبوب در سال‌های گذشته توسط این برند نشان می‌دهد که لایف استار یکی از محبوب‌ترین برندهای نوشیدنی انرژی‌زا در میان مصرف‌کنندگان ایرانی است. وی افزود علاوه بر محبوبیت بین مصرف‌کنندگان بسیاری از افراد نامدار و ستاره‌های ورزشی و هنری نیز از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. از این رو امسال نیز مانند سال گذشته سعی شده تا با حضور در این نمایشگاه فضایی مناسب برای تعامل هر چه بیشتر با مصرف‌کنندگان این برند ایجاد شود.

وی اهداف دیگر انرژی‌زا لایف استار از حضور در نمایشگاه بین‌المللی آگروفود را این گونه بیان کرد:

  • توسعه شبکه فروش
  • بازار آفرینی و افزایش صادرات نوشیدنی انرژی‌زا لایف‌استار
  • افزایش دانش، مهارت و تکنولوژی در زمینه‌ی تولید انواع نوشیدنی‌
  • جمع‌آوری نظرات، نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان
  • آشنایی با جدیدترین استاندارهای موجود در زمینه نوشیدنی
  • شناسایی محصولات تولید شده و فناوری‌های جدید

رویداد آگروفود ۱۴۰۳ تا ۲۲ خرداد ماه ادامه دارد و بازدید برای عموم آزاد است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3exnwp