سه‌شنبه 29 خرداد 1403 - 18 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1403/03/21 10:10
کد خبر: 133239

اولین عکس از جواد عزتی در زخم کاری 3 منتشر شد

فصل سوم «زخم کاری» از ۲۵ خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

زهرا میسمی خبرنگار ستاره پارسی: فصل سوم «زخم کاری» با بازگشت جواد عزتی و حضور او در مسیر داستان خونین فصل دو آغاز می‌شود؛ داستانی که با حضور طلوعی و سیما و صف آرایی جدید برای تصاحب میراث ریزآبادی جذابیت و تعلیق ویژه‌ای دارد. به ویژه که مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت‌پرده تمام اتفاقات است، نیم‌نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد! 

«زخم کاری، بازگشت» عنوان دومین فصل از سریال پر سر و صدای شبکه نمایش خانگی بود که حالا در آستانه پخش سومین فصل خود قرار دارد. 

بر همین اساس به بهانه انتشار اولین قسمت این فصل تازه به کارگردانی محمدحسین مهدویان، از ۲۵ خردادماه، فیلم «زخم کاری، بازگشت» برای مرور آنچه گذشت این سریال منتشر شد.  این فیلم در مدت زمان ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه، خلاصه‌ای از ۱۳ قسمت سریال «زخم کاری۲» را منعکس کرده و به مرور رخدادهای فصل دوم این سریال می‌پردازد. 

در خلاصه این فیلم که یادآور قصه سریال است، آمده: «میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع... اما این تمام حقیقت نیست!» 

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگران فصل گذشته «زخم کاری» بودند، چهره‌هایی که برخی از آن‌ها مثل مهران غفوریان در نقش شفاعت و یا مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم، پسر مالک گرفتار پایان پرخون این زخم شدند و در فصل جدید حضور ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2omvlv