جمعه 27 مهر 1403 - 18 Oct 2024
تاریخ انتشار: 1403/07/18 08:06
رپورتاژ/
کد خبر: 133327

شهرک سزار ریزورت قبرس شمالی

در جریان وب‌گردی این هفته، به مقاله‌ای در سایت "اقتصاد آفرین" درباره تجربه خرید ملک در شهرک سزار ریزورت قبرس شمالی برخوردیم که برای کسانی که به دنبال یک زندگی بدون دغدغه و با کیفیت در کنار دریای مدیترانه هستند، می‌تواند جذاب و مفید باشد.

در جریان وب‌گردی این هفته، به مقاله‌ای در سایت "اقتصاد آفرین" درباره تجربه خرید ملک در شهرک سزار ریزورت قبرس شمالی برخوردیم که برای کسانی که به دنبال یک زندگی بدون دغدغه و با کیفیت در کنار دریای مدیترانه هستند، می‌تواند جذاب و مفید باشد.

اگر قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارید و نمی‌دانید پول خود را در کدام کشور و بر روی چه پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کنید، سزار ریزورت قبرس شمالی، می‌تواند یک گزینه ایده‌آل و مطمئن برای شما باشد. این پروژه در منطقه لانگ‌بیچ اسکله واقع شده و دارای امکانات پیشرفته‌ای برای زندگی است. با خرید آپارتمان‌های این پروژه، علاوه‌براینکه می‌توانید از زندگی در یک محیط آرامش‌بخش و مدرن لذت ببرید، ارزش سرمایه‌گذاری شما، هر ساله افزایش خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره شهرک سزار قبرس و مزایای آن بیشتر صحبت کنیم.

 

معرفی پروژه سزار ریزورت

این پروژه یکی از مجلل‌ترین شهرک‌های قبرس شمالی محسوب می‌شود که در ۱۶ کیلومتری فاماگوستا و در زمینی به مساحت ۵۲.۵ هکتار احداث شده است. سرمایه‌گذار اصلی شهرک سزار، شرکت افیک گروپ یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های بین‌المللی ساختمانی است که در سال ۲۰۱۲ ساخت این پروژه را آغاز کرده و قرار است یکی از باکیفیت‌ترین و به‌روزترین پروژه‌های حالِ حاضر قبرس شمالی را ارائه کند.

سزار ریزورت در منطقه لانگ‌بیچ اسکله قبرس شمالی قرار دارد. این مجموعه یک محیط زندگی راحت و امن را به شما ارائه می‌دهد و مکانی ایده‌آل برای یک سبک زندگی آرام با سطح ایمنی بالا است. این پروژه به‌خاطر امکانات گسترده‌اش، از جمله استخرهای روباز و سرپوشیده متعدد، سونای گرم، زمین‌های بازی کودکان، اتاق بازی، کارائوکه، بارها، سالن‌های استراحت، اسپا و رستوران‌‌های متنوع شناخته شده است.

شهرک سزار ریزورت قبرس تنها ۶۰۰ متر از ساحل شنی فاصله دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از دریای مدیترانه را به نمایش می‌گذارد. این پروژه مسکونی لاکچری با مناظر جذاب و طیف وسیعی از امکانات رفاهی، فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در یکی از مناطق به‌سرعت در حال رشد قبرس شمالی است.

 

 

فازهای شهرک سزار

فاز های شهرک سزار ریزورت

 

سزار ریزورت دارای ۸ فاز است که از ۳ فاز آن بهره‌برداری شده و فاز ۴ آن نیز در حال تکمیل است. فازهای ۵ تا ۸ هم در مراحل اولیه قرار دارند. این ۸ فاز از ۲۱ بلوک تشکیل شده‌اند که در کل بیش از سه هزار واحد آپارتمانی را شامل می‌شوند. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این پروژه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از واحدهای فازهای ۵ تا ۸ انتخاب کنید؛ زیرا قیمت مناسب‌تری نسبت به واحدهای فازهای ۱ تا ۴ دارند و از متریال و تجهیزات به‌روزتر و پیشرفته‌تری در آن‌ها استفاده می‌شود. البته از فازهای تکمیل‌شده این پروژه نیز واحدهای کمی باقی مانده است که امکان انتخاب از بین آن‌ها وجود دارد؛ اما باید هزینه بیشتری بابت آن‌ها بپردازید.

 

ویژگی‌های پروژه سزار ریزورت قبرس شمالی

این پروژه دارای امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از سایر پروژه‌های مسکونی قبرس شمالی متمایز می‌کند. از مهم‌ترین امکانات ورزشی و تفریحی این پروژه عظیم می‌توان به استخرهای شنای روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، پارک آبی، زمین تنیس، والیبال ساحلی، زمین ورزشی فضای باز، باشگاه بدنسازی سرپوشیده، استودیو یوگا و پیلاتس، دوچرخه اجاره‌ای، سالن شطرنج، مینی‌گلف، زمین بازی کودکان، مهد کودک، کلوپ کودکان سرپوشیده، سالن اسنوکر و تنیس روی میز اشاره کرد. دیگر امکانات رفاهی و خدماتی این پروژه شامل موارد زیر است:

  • سونا؛
  • جکوزی سرپوشیده و فضای باز؛
  • اتاق ماساژ؛
  • رستوران ایتالیایی؛
  • کافه تریا؛
  • باربیکیو؛
  • مراکز خرید متعدد؛
  • خودپرداز؛
  • خدمات نظافت؛
  • لاندری؛
  •   نگهبانی و تامین امنیت ۲۴ ساعته

 

 

. امکانات شهرک سزار ریزورت قبرس شمالی در شب  

 

پلان‌های مختلف واحدهای شهرک سزار + قیمت

واحدهای مسکونی پروژه سزار تنوع بسیاری دارند و برای افراد با بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف، انتخاب‌های بسیاری ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این پروژه و بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در آن با قبرس آنلاین تماس بگیرید. این مجموعه به‌صورت مستقیم و بدون واسطه، ملک موردنظر شما را از شرکت افیک گروپ خریداری می‌کند تا دیگر لازم نباشد، هزینه‌های اضافی پرداخت کنید و یک تجربه خرید خوشایند و رضایت‌بخش داشته باشید.

اگر کنجکاو هستید که اطلاعاتی از تیپ‌بندی، متراژ و قیمت واحدهای آپارتمانی سزار ریزورت به دست آورید، جدول زیر داده‌های دقیقی به شما ارائه می‌دهد.

 

تیپ‌بندی واحدها متراژ واحد شروع قیمت از
پنت هاوس ۴ خوابه ۱۹۸+۴۰ ۴۳۸ هزار پوند
پنت هاوس ۳ خوابه ۱۴۰+۳۲ ۳۱۰ هزار پوند
۲ خواب مستر ۸۶+۲۶ ۱۴۶ هزار پوند
۲ خواب ۸۰+۱۵ ۱۳۳ هزار پوند
یک خواب بزرگ ۶۹+۱۳ ۱۱۹ هزار پوند
یک خواب ۶۰+۱۱ ۱۰۸ هزار پوند
استودیو بزرگ ۵۶+۸ ۱۰۴ هزار پوند
استودیو ۴۶+۸ ۸۷ هزار پوند

 

شرایط پرداخت آپارتمان‌های پروژه سزار ریزورت

سرمایه‌گذار اصلی این پروژه یعنی شرکت افیک گروپ، شرایط متنوع و انعطاف‌پذیری را برای پرداخت هزینه خرید آپارتمان‌های این مجموعه ارائه کرده است تا افراد با بودجه‌های مختلف بتوانند آپارتمان مورد نظر خود را به‌راحتی خریداری کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. شرایط پرداخت این پروژه به شرح زیر است:

 

  • ۳۰ درصد به‌صورت پیش‌پرداخت؛
  • ۴۰ درصد تا هنگام تکمیل و تحویل پروژه؛
  • ۳۰ درصد مابقی به‌صورت اقساط ۴۸ ماهه.

 

باید توجه داشته باشید که قرارداد پروژه سزار قبرس در چند صفحه و با بندها و تبصره‌های مختلف به زبان انگلیسی تنظیم می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید آپارتمان‌های آن را دارید، باید تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته و به جنبه‌های حقوقی و مالی آن مسلط باشید. در غیر این‌صورت ممکن است هزینه‌های زیادی را متحمل شوید. برای حل این مشکل، کارشناسان قبرس آنلاین آماده‌اند تا در تنظیم قرارداد خرید واحدهای این پروژه به شما کمک کنند تا با خیالی آسوده قرارداد را امضا کنید و در آینده با مشکلات مالی و حقوقی مواجه نشوید.

 

سخن پایانی

در سال‌های اخیر، بسیاری از ایرانی‌ها، قبرس شمالی را برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک انتخاب کرده‌اند. یکی از پروژه‌های بزرگ و لوکس این کشور سزار ریزورت است که به‌عنوان بهترین شهرک اقامتی و تفریحی در لانگ بیچ اسکله و در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه احداث شده است. این مجموعه با داشتن امکانات مدرن و به‌روز، مکانی ایده‌آل برای زندگی آرام و سرمایه‌گذاری مطمئن محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه مجلل و آینده‌دار، با کارشناسان قبرس آنلاین تماس بگیرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48bnma