جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/11 12:28
رپورتاؤ آگهی/
کد خبر: 123792

چگونه با سرم ضد چروک، صورت خود را در خانه لیفت کنیم؟

افتادگی و شل شدگی پوست مشکلی است که ممکن است در افراد در سنین مختلف روی دهد. در سنین پایین تر این اتفاق بیشتر به دلیل کاهش وزن، بارداری، تغذیه نامناسب و قرار دادن پوست در محیط های آلوده اتفاق می افتد. افتادگی پوست می تواند اعتماد به نفس افراد به خصوص خانم ها که همیشه به دنبال جوانسازی پوست هستند را خدشه دار کند. به همین دلیل بیشتر افراد به فکر لیفت پوست خود می افتند. هزینه جراحی لیفتینگ صورت بسیار بالا است اما خوشبختانه با وجود سرم های ضد چروک و کرم های جوان کننده می توان تا حدود زیادی پوست صورت را لیفت کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه در خانه می توانید صورت خود را لیفت و جوان کنید.

سرم ضد چروک چیست؟

سرم ضد چروک که تحت عنوان سرم ضد افتادگی پوست هم معروف است، حاوی ترکیبات فعالی است که می تواند پوست را از چین و چروک و افتادگی و شل شدگی نجات دهد. این محصول قادر است تا حد زیادی چین و چروک هایی که از قبل وجود داشته اند را هم برطرف کند. ترکیبات جوانسازی که در سرم های ضد چروک به کار رفته موجب شده تا در مدت زمان کوتاهی افراد به آن نتیجه دلخواهی که می خواهند برسند. سرم های ضد چروک انواع مختلفی دارند که شامل رتنوئیدها، پیپتیدها، نیاسینامیدها، هیالورونیک اسیدها و آنتی اکسیدان ها می شوند و هر کدام به نوعی می توانند چین و چروک ها را از بین ببرند و باعث سفت شدن پوست شوند.

انتخاب سرم مناسب پوست خود

اگر می خواهید با استفاده از سرم ضد چروک به نتیجه دلخواه برسید، باید ابتدا نوع پوست خود را با دقت تشخیص دهید و سپس یکی از انواع آن ها را که مناسب پوستتان است خریداری کنید. همان طور که می دانید پوست انسان به سه گروه چرب، خشک و معمولی تقسیم بندی می شوند. تمام محصولات مراقبتی که در بازار وجود دارند براساس این سه گروه، دسته بندی شده اند و هر کدام ها براساس ویژگی های این پوست ها دارای ترکیبات متفاوتی هستند.

در صورتی که قصد خرید سرم ضد چروک از برند های مطرح اروپایی را دارید می توانید از سایت ارس خرید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید:

https://araskharid.com/product-tag/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d8%b6%d8%af-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c/

نحوه لیفت خانگی صورت با سرم ضد چروک

برای این که بتوانید در خانه با کمترین هزینه صورت خود را لیفت کنید، می توانید از راهکاری که در ادامه برای شما توضیح می دهیم استفاده کنید. رعایت تمامی این نکات باعث می شود تا بهترین نتیجه را از سرم های ضد چروک و لیفت کننده بگیرید.

شستشوی صورت

اولین کاری باید انجام دهید این است که پوست صورت خود را به خوبی بشویید و تمیز کنید. البته هیچ گاه با استفاده از آب و صابون این کار را انجام ندهید که نتیجه عکس می گیرید. برای شستشوی صورت حتما از شوینده ای استفاده کنید که مخصوص پوست خودتان است. آلوده بودن پوست از مواد آرایشی، آلودگی محیطی و چربی طبیعی صورت باعث می شود تا منافذ پوست بسته شوند و مواد موثره سرم ضد چروک وارد پوست نشود. بنابراین نتیجه ای که به دنبال آن هستید را دریافت نخواهید کرد.

استفاده از محصولات مراقبتی دیگر

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از سرم های ضد چروک بگیرید باید در کنار آن از محصولات و کرم های مراقبتی دیگر هم استفاده کنید. این کرم های می توانند آبرسان و مرطوب کننده باشند. برای این که پوست دچار چین و چروک نشود، لازم است تا همیشه رطوبت کافی داشته باشد. برای این رطوبت رسانی می توانید از کرم های آبرسان و مرطوب کننده صورت و دور چشم استفاده کنید. هم چنین استفاده از کرم جوان کننده و ضد چروک برای جوانسازی پوست توصیه می شود.

استفاده از سرم ضد چروک

در نهایت نوبت به استفاده از سرم های ضد چروک می رسد. شما می توانید شب قبل از خواب در حالی که پوست صورتتان عاری از هر گونه مواد آرایشی و کاملا تمیز است، به میزان کافی از سرم را در کف دست خود بریزید و آن را در کل صورت خود به غیر از چشم ها پخش کنید. به خوبی این سرم را ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

نکاتی برای بهره بهتر و نتایج بیشتر

برای این که سرم های ضد چروک برای شما بهترین نتیجه را داشته باشند، توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید.

استفاده به صورت منظم

یک سرم ضد چروک زمانی برای شما نتیجه سودمند به همراه خواهد داشت که به طور منظم از آن استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید هر شب یا هفته ای سه مرتبه از این سرم استفاده کنید.

نگهداری در دمای اتاق

برای این که مواد موثره سرم از بین نرود آن را در دمای اتاق و به دور از نور مستقیم خورشید نگهدارید.

روش های خانگی لیفت مکمل با سرم ها

برای نتیجه گیری بهتر از سرم ضد چروک، حتما آن را به همراه مکمل های مراقبتی دیگر استفاده کنید.

ماساژ صورت

هنگام پخش کردن سرم در کل صورت به خوبی با دست خود آن را روی پوست ماساژ دهید. ماساژ دادن هم کمک به جذب بهتر سرم می کند و هم باعث می شود افتادگی پوست از بین برود و پوست سفت و لیفت شود.

استفاده از ماسک های صورت

هفته ای یک مرتبه از ماسک های ضد جوش، ضد چین و چروک و آبرسان استفاده کنید.

لایه برداری پوست

هفته ای یک مرتبه از ماسک های لایه بردار استفاده کنید تا سلول های مرده پوست جدا شوند.

استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد فعال

استفاده از کرم هایی که در آن ترکیبات فعال وجود دارد کمک می کند تا نتیجه بهتری از سرم های ضد چروک دریافت کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wxbb6