یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/08 13:44
پرسپولیس | محمد حسین کنعانی زادگان
کد خبر: 123322

خبر شوکه کننده برای این بازیکن پرسپولیس | محمد حسین کنعانی زادگان از تیم ملی خط خورد ؟

بر اساس اخبار منتشر شده شده احتمال خط خوردن محمد حسین کنعانی زادگان از سمت قلعه نویی وجود دارد.

طبق اخبار به گوش می رسد گویا قلعه نویی از  محمد حسین کنعانی زادگان  دلخور است . امکان دارد او را از تیم ملی حذف کند.به نظر می‌رسد محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل عدم رعایت مسایل انضباطی در کافا فرصت همراهی تیم ملی در فیفادی شهریور را از دست خواهد داد.

در فینال کافا محمدحسین کنعانی‌زادگان دست به رفتاری زد که ناراحتی کادر فنی تیم ملی را به همراه داشت. او بعد از دریافت کارت قرمز از رفتن به بیرون امتناع می‌کرد؛ رفتاری که اگر در یک مسابقه رسمی رخ می‌داد، به طور حتم کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برایش محرومیت‌های سنگین در نظر می‌گرفتند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هم در لفافه دلیل خط زدن محمدحسین کنعانی‌زادگان را این چنین بیان کرد: شاید در اردوی جدید یک سری نفراتی باشند که در اردوی قبلی نبودند. یک‌سری هم شایستگی داشتند در اردوی قبلی باشند اما به خاطر مسائلی نبودند. در مرحله جدید هم شاید برخی به خاطر مسائل انضباطی نباشند. ما علاوه بر مسائل فنی به مسائل اخلاقی و انضباطی در داخل زمین هم خیلی توجه داریم. در بازی با ژاپن در جام ملت ها ۳ بر صفر باختیم در صورتی که بازی نزدیک بود. به جای اینکه به بازی فکر کنند به سمت داور رفتند و همین باعث شد گل بخوریم.منظور امیر قلعه‌نویی به صورت مشخص و مستقیم محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از بازیکنان مقصر در آن بازی کذایی برابر ژاپن بود که در فینال تورنمنت کافا هم با داور مسابقه به جروبحث پرداخته و پس از اخراج، حاضر نمی‌شد زمین را ترک کند!

منبع : صد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yvejm