جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/10 16:56
طالع بینی | طالع بینی بر اساس ماه تولد
کد خبر: 123447

طالع بینی ماهانه | طالع بینی شهریور بر اساس ماه تولد

طالع بینی ماهانه شهریور بر اساس ماه تولدتان را در زیر بخوانید.

طالع بینی از قدیم مرسوم بوده است. خیلی از افراد به طالع بینی اعتقاد راسخ دارند. بعضی افراد هم به طالع بینی به عنوان سرگرمی توجه می کنند. از طالع بینی برای پیش گویی سرنوشت استفاده می شد. طالع بینی ماهانه بر اساس ماه تولدتان را در زیر بخوانید. 

فال ماهانه متولدین فروردین

حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید. این ماه خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ شهریور 

بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ شهریور

 

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ شهریور
بدترین روز ماه برای شما: ۲۳ شهریور

فال ماهانه متولدین خرداد

در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیآزارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید، اما کم کم نتایجش را خواهید دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید خارج بشوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده اید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ شهریور 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما نیاز به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید، انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است. تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید، راهی که پیش گرفته اید بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ شهریور

 فال ماهانه متولدین مرداد

از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. شهریورماه راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیس نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید، حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه تان بیشتر برسید، انرژی شان حالتان را خوش می کند.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۹ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ شهریور

 فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده ، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش دهید تا اینکه با عقلتان رفتار کنید، اگر انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۱۷ شهریور

 

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

حضور کودکی نو رسیده در خانواده روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید، خودرایی تان به شما کمکی نمی کند. با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست. مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید، هر کس که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی را که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند، اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۸ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۵ شهریور

 فال ماهانه متولدین آبان

خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. این ماه برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت. باید برای کسی هدیه ای بخرید. این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید. مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد. بهتر است با این همه فشاری روی شماست، این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید. اندکی به خودتان زمان بدهید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۰ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۳۱ شهریور

 طالع بینی ماهانه متولدین آذر

شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید، اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه ها و دره هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید. قدر سلامتی تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار و تصمیمات آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

بهترین روز ماه برای شما: ۶ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ شهریور

 فال ماهانه متولدین دی

با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در بوجود آمدن اتفاقی که رخ می دهد سهمی دارند. از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید، اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت به روی تان باز شوند. ممکن است مجبور شوید روی احساسات تان پا بگذارید. مسئله را سخت تر از آنچه هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. شهریورماه برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد. سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

بهترین روز ماه برای شما: ۷ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ شهریور  

 طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته اید این اتفاقات را فراموش کنید. هم چنان در بحث ها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید، زیرا اگر این کار را نکنید، نا امیدی هم به مسائل تان اضافه می شود. به صحبت هایی که می شنوید و یا خواسته هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید، کمی تامل کنید، حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند، شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۴ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ شهریور

 فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید. جواب را زودتر بدهید، در قبال حرفی که به شخصی زده اید مسئولید. حالا که به سراغ شما آمده اند طفره نروید. برای یک خرید یا فروش، بیش از حد صبر نکنید. تصمیم بگرید و همین ماه اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید. راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال روحی تان بهتر است هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ شهریور


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zvgja