پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/10 15:50
فال تاروت | فال تاروت روزانه
کد خبر: 123521

فال تاروت 11 شهریور 1402 | دست شرنوشت چه چیزی برای شما رقم خواهد زد ؟

فال تاروت روزانه بر اساس ماه تولد را در زیر بخوانید.

فال تاروت یک فال سنتی و قدیمی است. فال تاروت از قدیم مرسوم بوده است. این روزها فال تاروت بسیار پر طرفدار است. از فال تاروت در گذشته برای پیش بینی سرنوشت استفاده میشده است. خیلی از افراد به فال تاروت اعتقاد کامل دارند. 

فروردین

کارت تاروت: پنج شمشیر (وارونه)

یک رابطه دشوار بالاخره به پایان می رسد و اکنون شما آماده هستید تا زندگی جدیدی برای خود بسازید. کمی اعتماد به نفس لازم است تا دوباره اوضاع مانند قبل شود. شما شجاعت لازم را دارید، و حتی اگر ندانید در آینده چه خواهد شد، آماده آن هستید.

اردیبهشت

کارت تاروت: اعتدال

وقتی وارد یک رابطه جدید می شوید، یافتن تعادل میان شما و طرف مقابل تان در ابتدای کار کمی دشوار خواهد بود. وقتی بیشتر یکدیگر را می شناسید، همه چیز را راحت تر کشف خواهید کرد. اما اکنون زمان آن است که ببینید چطور باید همه چیز را جفت و جور کنید.

خرداد

کارت تاروت: به دار آویخته (وارونه)

فرصتی در راه است و بخشی از وجود شما ممکن است بخواهد دست نگه دارید و کمی صبر کنید. اما بعضی شانس ها فقط یکبار به سراغ تان می آیند. از خود بپرسید که آیا از شرایط فعلی راضی هستید؟ هیچ کس نمی داند آینده چطور خواهد بود.

تیر

کارت تاروت: کشیش اعظم

در زندگی به مراقبت های زیادی نیاز دارید و یکی از آن ها شامل وجود شهودی تان می شود. شلوغی ها و حواس پرتی های دنیای اطراف، می تواند شهود شما را در معرض آسیب قرار دهد.

اگر کل روزتان شلوغ و پر سر و صدا باشد، ممکن است صدای شهودتان را بلند و واضح نشنوید. امروز، تمرکز خود را روی سپری کردن لحظاتی آرام بگذارید.

مرداد

کارت تاروت: هفت چوبدست (وارونه)

برای بهترین افراد نیز، شک و تردید به وجود می آید. وقتی زندگی کمی سخت می شود، احساس می کنید برای کارهایی که باید انجام دهید، ضعیف هستید و توان لازم را ندارید.

ممکن است ندانید که چگونه باید همه چیز را سر و سامان بدهید؛ اما از پس آن ها بر خواهید آمد و راهی پیدا خواهید کرد…

شهریور

کارت تاروت: امپراتور

شخصیت های قوی، به خوبی از پس کشمکش ها و مشکلات بر می آیند و می توانند مشکلات آینده را نیز، پیش بینی کنند. کمی صبر، تفاهم و گفتگوی درست می تواند به حل همه چیز کمک کند.

اگر نسبت به عیوب یا اشتباهات دیگران صبر و تحمل کمی دارید، این امر می تواند به شما کمک کند که فردی را که شایسته یک رابطه صمیمی نیست، کنار بگذارید.

مهر

کارت تاروت: شش چوبدست

خود باوری در لایه‌ های مختلف ظاهر می‌ شود، و همینطور شک به خود. ممکن است کمی بین هر دو نوسان داشته باشید.

آبان

کارت تاروت: ده جام (وارونه)

پیدا کردن افراد سطح بالا برایتان کمی سخت است اما اگر تلاش کنید، آسان می شود. روابطی را بر اساس علایق مشترک ایجاد کنید. افرادی را پیدا کنید که علاقمند به همان کارهایی هستند که شما علاقه دارید و با شما هم فکر هستند.

آذر

کارت تاروت: هفت شمشیر

قلب شما شکسته است، اما این بدان معنا نیست که زندگی به پایان رسیده است. بهبودی به زمان نیاز دارد و در مورد این چیزها نمی توان عجله کرد. کم کم آرام می شوید و به آینده خود مطمئن خواهید شد. با خودتان مهربان باشید.

دی

کارت تاروت: شش شمشیر

همیشه محدودیت‌ ها و چیزهایی برای ترسیدن وجود خواهد داشت، اما درون شما بسیار قوی‌ تر و قدرتمندتر از آن چیزی است که تا به حال تصور می‌ کردید. نباید اجازه دهید چیزهای کوچک شما را عقب نگه دارند. شما فقط باید روی رویاها و آنچه شما را می سازد تمرکز کنید.

بهمن

کارت تاروت: خورشید

شما در زمان مناسب در مکان مناسب قرار خواهید گرفت. باید خوبی های زندگی را به خود یادآوری کنید. سپاسگزار چیزهایی باشید که دارید.

اسفند

کارت تاروت: هشت جام (وارونه)

شما از غم های گذشته رها شده اید و نور امیدی در دلتان پدید آمده است. آینده روشن تر از همیشه است. همه چیز به گونه ای پیش خواهد رفت که حتی تصورش را هم نمی کردید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xgdmw