جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 11:19
فقیه سلطانی | استوری فقیه سلطانی
کد خبر: 121818

استوری جنجالی فقیهه سلطانی | استوری فقیهه سلطانی از حجاب غوغا به پا کرد

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و استوری جنجالی که ازحجاب گذاشته است در ادامه خواهید دید.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.فقیهه سلطانی متولد 29 مرداد سال 1353 است .فقیهه سلطانی در شهر همدان به دنیا آمده است.فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفته است .فقیهه سلطانی با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه در سال 1371، دوره های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه می باشد.فقیهه سلطانی

خانواده و پدر روحانی

در یک خانواده پرجمعیت از پدری روحانی و مادری خانه دار به دنیا آمد ، هفت خواهر و برادر بجز خود دارد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است

بعد از سعید ، فخری سلطانی خواهرش بازیگری تئاتر است و بقیه برادر و خواهرانش در رشته گرافیک ، فیزیک و پزشکی تحصیل کرده اند.

تجربه در سیاه بازی

خانم سلطانی اولین زنی است که در ایران پس از انقلاب و در سن نوجوانی در صحنه نمایش ، سیاه بازی کرد و بعدها در جشنواره سنتی آیینی از بین سیاه بازان حرفه ای، جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد.

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی و همسرش اردیبهشت ماه سال 94 ازدواج کردند.جلال امیدیان متولد 1 فروردین 1357، بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان می باشد و سابقه بازی فوتبال در تیم های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد.

گندم دختر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی با حضور در برنامه دورهمی خبر بارداری خود را اعلام کرد و در دی ماه سال 95، گندم دختر این بانوی هنرمند به دنیا آمد. جلال امیدیان از ازدواج قبلی خود، یک دختر به نام نسیم دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgljy