جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/23 09:09
کد خبر: 132987

۲۰ سال سرفرازی بیمه سینا در صنعت بیمه کشور

بررسی عملکرد و میزان پیشرفت برنامه‌های شرکت بیمه سینا در طول ۲۰ سال فعالیت خود نشان‌دهنده وجود یک نقشه راه مشخص و تلاش در مسیر رضایت مشتریان و ذی‌نفعان است. مسیری که بی‌شک سختی‌ها و چالش‌هایی را داشته است اما وجود برنامه‌های منظم مدیریتی بالاخص در سال‌های اخیر سبب شد تا این شرکت به بالاترین جایگاه در سطح توانگری مالی دست پیدا کند. 

زهرا میسمی خبرنگار ستاره پارسی؛  همراهی شرکت بیمه سینا با مشتریان و متقاضیان خدمات بیمه‌ای در طول سال‌های فعالیت، ثبت یک عملکرد بسیار مطلوب و درخشان را برای «وسینا» به دنبال داشته است. برنامه‌های جدید مدیریت این شرکت بر پایه ورود فناوری‌های نوین و هوشمندی استوار گردید که سرعت در ارائه خدمات و بیمه‌نامه‌های جدید را به مشتریان هدیه کرد و سبب شد تا ۲۰ سال سرفرازی نام سینا را در صنعت بیمه کشور به ثبت برساند.  
 
مدیرعامل شرکت بیمه سینا در سالگرد ۲۰ سالگی تاسیس این شرکت فعال در صنعت بیمه کشور می‌گوید: «از زمانی که توفیق خدمت در این مجموعه را یافتم، تلاش کردم تا با ایجاد همدلی و هم‌افزایی میان همه ارکان شرکت، کاستی‌ها و نواقص را به حداقل رسانده و نقاط قوت را برجسته نمایم و از اینکه در کنار همکاران شریف و متخصص بیمه سینا، بیستمین سال‌روز تاسیس آن را گرامی می‌دارم، بسیار خشنود هستم.» 
 
شرکت بیمه سینا در طول سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است تا با اجرای برنامه‌های فناورمحور راحتی و آرامش خیال را به مشتریان خود هدیه کند. عملکرد این شرکت فعال در صنعت بیمه نشان می‌دهد که علاوه بر تقویت جایگاه و سطح توانگری توانسته است به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی موفق در بازار سرمایه مطرح شود. 
 
۲۰ سال سرفرازی نام سینا در صنعت بیمه کشور نتیجه گام های موفق «وسینا» در سال جاری در مسیر جلب اعتماد بیمه‌گذاران بزرگ است. بیمه سینا برای تحقق این امر با ارائه نرخ‌های کارشناسی با تاکید بر پشتیبانی و ارائه خدمات رضایت‌آفرین، مسیر موفقیت را با سرعت در پیش گرفته است. 
 
از مهمترین دستاوردهای درآمدی و سودآور بیمه سینا در دو سال اخیر می‌توان به دستیابی «وسین» در سود خالص ۳هزار میلیارد ریالی این شرکت در سال گذشته اشاره کرد که با جدیت بیش از پیش در سال ۱۴۰۲ هم ادامه پیدا کرد و اکنون این شرکت توانسته است به سود خالص ۱۳۹ میلیاردی دست پیدا کند. از این طریق برای هر سهم خود ۲۳۶ ریال سود محقق و سود ۲۷ درصدی مشارکت در منافع برای سال ۱۴۰۱ را به حساب اندوخته دارندگان بیمه‌های زندگی بیمه سینا واریز کرده است. 

 بیمه سینا در سال جاری به دلیل استفاده از امکانات برخط در ارائه خدمات، رصد و پایش لحظه‌ای بیمه‌گذاران، مشاوره و مدیریت ریسک بیمه شدگان سبب شد تا توسط دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و هیئت داوران اجلاس انتخاب ملی، نشان برترین انتخاب ملی در صنعت بیمه و نشان ملی شفافیت و صداقت در ارائه خدمات بیمه‌ای، رتبه نخست تعهد به بیمه‌گزاران در صنعت بیمه از”انجمن جهانی مدیران خلاق لندن” و جایزه ملی برترین و تاثیرگذارترین روابط عمومی در صنعت بیمه کشور، به شرکت بیمه سینا تعلق بگیرد. 

بیمه سینا که در 28 آبان 1382 تاسیس شد، هم اکنون با 60 شعبه و بیش از 1000 نمایندگی در سراسر کشور به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه به خدمت‌رسانی مشغول است. 

اجرای صحیح برنامه‌های راهبردی تدوین شده این شرکت سبب شد تا به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار در روند اقتصاد و کاهش دغدغه اقشار مختلف از آن یاد شود. در حال‌حاضر این شرکت موفق شده است تا علاوه بر ارتقاء جایگاه و سطح توانگری خود به عنوان یکی از شرکت‌های ارزنده در بازار سرمایه و نزد فعالان بورس نیز شناخته شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2omj6q