چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/23 07:48
کد خبر: 132974

مزایا و شرایط جدید طرح فایرپلاس بیمه نوین

شرکت بیمه نوین با هدف تامین نیازهای مشتریان و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا اقدام به ارائه طرح فایرپلاس کرده است که در تازه‌ترین نسخه به‌روزرسانی شده این طرح مزایا و پوشش‌‌ها ارتقا یافت. 

زهرا میسمی خبرنگار ستاره پارسی؛ طرح فایرپلاس بیمه‌نوین برای نخستین بار از سوی بیمه نوین با توجه به شرایط روز جامعه و در نظر داشتن پوشش‌های مورد نیاز در منازل مسکونی، طراحی و روانه بازار شد که اکنون با توجه به شرایط کنونی جامعه این طرح مجددا به‌روزرسانی و تقویت شده است. 
 
 شرکت بیمه نوین از جمله شرکت‌های فعال خصوصی در صنعت بیمه کشور است که در 10 ماهه منتهی به دی 3868 میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره را به ثبت رساند و طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت 75 درصد را ثبت نمونه است. 
 
شرکت بیمه نوین با سرمایه ثبت شده 5,000,000 میلیون ریال در عملکرد 10 ماهه سال مالی منتهی به 1402/12/29 از محل فروش حق بیمه مبلغ 38,684,571 میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش داشته است. 
 
همچنین در عملکرد دی‌ماه «نوین» توانست از محل فروش حق بیمه مبلغ 2,852,892 میلیون ریال درآمد به دست بیاورد که نسبت به ماه مشابه سال قبل 16 درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت در این ماه تراز مثبت 28 درصد را ثبت کرد. 
 
شرکت بیمه نوین با نیازسنجی مشتریان خود و شناخت شرایط تورمی حاکم بر جامعه اقدام به تقویت پوشش‌ طرح‌های بیمه‌ای خود کرده است. ازجمله این طرح‌ها می‌توان به طرح فایرپلاس بیمه نوین اشاره کرد که در سال‌های گذشته ارائه شد. 
 
در گذشته طرح فایرپلاس بیمه نوین که در حوزه بیمه‌نامه‌های حوادث غیرمترقبه طراحی و ارائه شده است، پوشش‌های بیمه‌ای حوادث ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از ذوب برف و آب باران، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف، سقوط هواپیما، سرقت با شکست حرز، خسارت وارد به اتومبیل متعلق به بیمه‌گذار واقع در پارکینگ محل مورد بیمه، هزینه اسکان، هزینه پاکسازی، فوت و نقص عضو و هزینه پزشکی بیمه‌گذار و اعضای خانواده مقیم ناشی از خطرات بیمه‌شده برای حداکثر ٤ نفر ارائه ‌می‌گردید. 
به گفته مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین، طرح فایرپلاس با در نظر داشتن مسئولیت حقوقی مالکان منازل مسکونی، مسئولیت ‌مدنی مالی در قبال اشخاص ثالث را در حوادث آتش‌سوزی تحت پوشش قرار می‌داده که به طرح جدید پوشش مسئولیت ‌مدنی مالی در قبال اشخاص ثالث در حوادث انفجار نیز اضافه شده است. 
 
پوشش‌ها و سقف تعهدات این بیمه‌نامه در بازنگری جدید و با توجه به شرایط تورم در جامعه افزایش یافت. شرکت بیمه نوین در تقویت طرح فایرپلاس، پوشش‌های ترکیدگی لوله آب و خسارت وارد به ساختمان در نتیجه سرقت با شکست حرز را در ارتقای این طرح در نظر گرفته است. 
 
بنابر اعلام مهدی وهابی، در زمان وقوع خسارت سرقت ممکن است توسط سارق یا سارقین آسیب‌هایی به قفل، درب، حفاظ و... وارد شود که قبلاً دارای پوشش بیمه‌ا‌ی نبوده و این شرکت به جهت رفع دغدغه‌های بیمه‌گذاران با ارائه پوشش خسارت وارد به ساختمان در نتیجه سرقت با شکست حرز این گونه حوادث را در طرح فایرپلاس تحت پوشش قرار می‌دهد. 
 
از مزیت‌های طرح فایرپلاس می‌توان به تسریع و سهولت در صدور اشاره کرد. چرا که برای صدور بیمه‌نامه فایرپلاس نیازی به بازدید از منازل مسکونی نیست و تمام تلاش بیمه نوین در طراحی این محصول، ایجاد فرآیند صدور سریع بیمه‌نامه بوده است. 
 
در بازنگری این محصول، مراحل فروش از روش سنتی به روش کاملاً غیرحضوری تغییر یافته و کلیه مراحل ثبت نام، انتخاب طرح و چاپ گواهی بیمه‌نامه از طریق  سامانه «ای‌نوین پلاس» (سامانه فروش الکترونیکی بیمه نوین) انجام می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27avov