یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/10 08:49
هواشناسی | هواشناسی امروز | هواشناسی تهران
کد خبر: 10211

پیش بینی هواشناسی امروز | بارش باران در جاده‌های ۵ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در برخی از جاده‌های پنج استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس هستیم. ترافیک در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز پرحجم گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است و تردد به آرامی و به شکل روان در حال انجام است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان‌های البرز، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی است. لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیرها توجه کافی به جاده را داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را نیز رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محورهای ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند دو محور دارای انسداد هستند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k9984