جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/21 09:16
لیورپول | کتک خووردن بازیکن لیورپول | کتک کری بازیکن لیورپول با داور
کد خبر: 15029

ببینید | کتک‌ کاری بازیکن لیورپول با کمک داور!

کتک‌خوردن باورنکردنی بازیکن لیورپول از کمک داور را در ادامه مشاهده میکنید.

در پایان نیمه نخست دیدار لیورپول و آرسنال، اتفاق عجیبی رخ داد. کنستانتین هاتزیداکیس کمک داور اول بازی متهم است که با آرنج، ضربه‌ای را به صورت اندی رابرتسون بازیکن تیم لیورپول وارد کرده است. جف شریوز خبرنگار اسکای اسپورت در توصیف این صحنه گفت:اندی رابرتسون کاملا افسرده بود، حتی مات و مبهوت."

 

در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه‌ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.

 

 

در تصاویری که شبکه اسکای اسپورت منتشر کرده، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه نخست، رابرتسون مدافع لیورپول به سمت کنستانتین هاتزیداکیس بازی رفت تا نکته‌ای را به او متذکر شود و اعتراض خودش را به گوش این کمک داور برساند اما این کمک داور آرنجش را بالا آورد که به صورت و گلوی رابرتسون برخورد کرد.

مدافع لیورپول که این برخورد را باور نداشت، برای چند لحظه سرجایش میخکوب شد و سپس اعتراضش شدت بیشتری گرفت. چند نفر از بازیکنان لیورپول که به صحنه نزدیک بودند، با دیدن این برخورد شوکه شده و به سمت کمک داور دویدند.

رابرتسون نیز در ادامه بابت حرکت کمک داور، اعتراضش را به سمت پل تیرنی قاضی میدان برد که البته در کمال تعجب، مدافع لیورپول با یک اخطار جریمه شد. سایر بازیکنان لیورپول تلاش کردند تا رابرتسون را کنترل کنند و مانع از دریافت کارت زرد دوم و اخراج او شوند.

ویدیوی این صحنه به سرعت در فضای مجازی وایرال شده و هنوز مشخص نیست که چرا کمک داور مسابقه آرنجش را بالا آورد که با صورت مدافع لیورپول برخورد کرد.

 

لیورپول

 

لیورپول

 

لیورپول

 

لیورپول

 

لیورپول

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ayxxv