چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 24 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 09:38
کارن همایونفر | کارن همایونفر آهنگساز |کارن همایونفر داور عصر جدید
کد خبر: 11805

لباس طلاکوبی که نظر داور عصر جدید را جلب کرد | کارن همایونفر از صدها میلیارد دلار حرف زد!

کارن همایونفر یکی از داوران عصر جدید گفت : درست است آرژانتین قهرمان شد ولی پیروز اصلی جام جهانی کشور قطر است.

کارن همایونفر موسیقی دان و آهنگساز و همچنین  داور عصر جدید است.کارن همایونفر از سال 1373 با موسیقی اشک و لبخند فعالیت خود را بصورت حرفه ای شروع کرد.کارن همایون فر از کودکی با ساز بزرگ شد و در انگلستان  تحصیلات عالیه موسیقی را گذرانده است.کارن همایونفر یکی از داورهای برنامه پر بیننده عصر جدید در فضای مجازی یادداشتی درباره لباسی که به تن مسی در فینال جام جهانی هنگام اهدای جام امیر قطر به تن کرد نوشته است که در نوع خود جالب است در ادامه یادداشت کارن همایونفر را بخوانید.

کارن همایونفر

کارن از هفت سالگی مشغول به فراگیری ساز پیانو و تئوری موسیقی در خانواده بهبود شد. وی پس از اتمام تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی به انگلستان و سپس به ترکیه رفت.

در انگلستان وارد مدرسه موسیقی «بیلکنت» شد و بعد از آن در کنسرواتوآر موسیقی «هاجِد تپهٔ» آنکارا، به تحصیلات تکمیلی خود ادامه داد.

طی این مدت به صورت خصوصی از محضر استادان نامدار موسیقی کلاسیک ترکیه از جمله «حیکمَت شیمشَک»، «کمال اَروغلو» و «انور توفان» بهره برد و فراگیری اصول هارمونی،  کُنتر پوآن،  فُرم و تکمیل نوازندگی پیانو را ادامه داد. همایونفر از سال ۱۳۷۳ به آهنگسازی فیلم مشغول می‌باشد.

وی در سال ۱۳۹۰ آلبومی بنام «سرانجام» شامل مجموعه آثار وی برای موسیقی متن فیلم‌های جرم، خاک آشنا، زادبوم، گزارش یک جشن، سوت پایان، قصه پریا، یکی از ما دو نفر و … در سال ۱۳۹۲ آلبوم «گذشته، حال استمراری» شامل موسیقی متن سریال‌های سفر سبز، حلقه سبز و فیلم‌های سلطان، آکواریوم، برف روی کاجها، پل چوبی و … توسط «موسسه آوا خورشید» منتشر شده‌است.

آلبوم خاطرات مبهم حاصل همکاری وی با رضا یزدانی می‌باشد و موسیقی آلبوم «دوستت دارم» در چهار حلقه، دکلمه و شعر احمدرضا احمدی، از آثار اوست که توسط «موسسه آوای باربد» انتشار یافته‌است. او برای بیش از۱۰۰ فیلم و سریال موسیقی ساخته‌است.همایونفرهمچنین موسیقی فیلم‌های بادیگارد و به وقت شام را به صورت جداگانه منتشر کرده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aq9e3