دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/15 09:31
کد خبر: 7213

تردید محسن تنابنده برای ساخت «پایتخت 7»!

سرنوشت «پایتخت۷» چه می شود؟

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است.محسن تنابنده متولد شده در تهران است.محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.محسن تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است



در شرایطی که مدیران تلویزیون در یک ماه گذشته علاقه و پافشاری فراوانی برای ساخته شدن «پایتخت۷» از خود نشان دادند شنیده‌ها حاکی از آن است که محسن تنابنده همچنان برای ساخت «پایتخت۷» تردید دارد.
اخبار منتشر شده مبنی بر توافق تنابنده با مدیران تلویزیون از ماه‌های گذشته برای ساخت «پایتخت۷» از اساس کذب است و توافق تنابنده با مدیران تلویزیون برای ساخت «پایتخت۷»، حتی تا به این لحظه قطعی نشده است. تنابنده که احتمال ساخت «پایتخت۷» در این شرایط را نمیداد در این مدت قراردادهای مختلفی را (از جمله قرارداد برای بازی در نقش اول سریال محمدحسین مهدویان) منعقد کرد و درگیر پروژه‌ های مختلف شد و حال همان قراردادها و پروژه‌ها از اصلی‌ترین دلایل تردید تنابنده برای ساخت «پایتخت۷» است.



«پایتخت۷» هرچند این روزها رسما وارد پیش‌ تولید شده اما هنوز فیلمنامه‌اش توسط تنابنده به نگارش درنیامده و در این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا تنابنده همچون یک ماه گذشته همچنان به مقاومتش برای ساخته نشدن فصل جدید پایتخت ادامه میدهد یا سرانجام وارد پروژه ساخت این سریال محبوب میگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m77y4